Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 14:46   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg opplever også overraskende nok å få prikker for å være nummer femten i rekka som anbefaler samme løsning*

Tja, hvis jeg trenger hjelp i en fei, blir jeg ofte veldig glad for at noen tar seg bryet med å svare meg fort. Da prikker jeg like gjerne den som svarer 13.34 enn den som svarte 13.29. :grei: Ikke alltid jeg husker å takke med prikk,da, men ofte gjør jeg det.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det skal godt gjøres å ha en 1/1-ratio på innlegg og rykte, da, og du har jo ikke så veldig mange innlegg. Jeg hadde nesten et poeng pr innlegg en god stund, men det var vel bare fordi jeg fikk mange hyggelige prikker i introduksjonstråden min. Jeg tror man bare må regne med at 500 innlegg kommer lenge før 500 ryktepoeng, så løsningen er å skrive mer.

Jeg husker faktisk introen din. Du hadde nemlig satt deg godt inn i forumet før du meldte deg inn. :imponert:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.