|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har Telenor etellerannet. Betaler rundt 400 i måneden, da inkl. nedbetaling på telefonen.
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har Netcom Youngtalk, betaler inn 200 kr hver mnd som jeg kan ringe eller sende sms for................bruker man ikke opp, blir det overført til neste mnd, det skjer hver mnd med meg. I tillegg har vi fri familie og jeg ringer stort sett bare til de jeg ringer gratis til. Sjekket nå og nå har jeg innestående 1700 kr på kortet mitt.
|
|
|
#23 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilabonnement har du
Har Telenor høyere ringepriser da eller? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har Netcom bedrift something something. Jobben betaler en viss sum i året og når den summen er gått ut betaler jeg resten selv. Pleier å få regninger uti september, oktober engang.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har det billigste abbonomenten en kunne ha til Iphonen for å få Iphonen til en grei pris hos telenor
|
|
|
|
#26 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har Telenor. Frihet kanskje? Den som ikke har mnd avgift hvertfall. Sender en del SMS og ringer lite (bortsett fra Fri Familie), surfer innimellom, men veldig lite. Har regning på mellom 150-200 som regel. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg har "kona-til-ansatt-i-NetCom"-abonnement. Det er rimlig og greit, men litt pes når det er noe fordi det er mannen som må fikse (=brukte over et år på å fikse internettabo på den).
|
|
|
#28 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket mobilabonnement har du
Jo lavere månedsavgiften er, jo høyere blir ringeprisene. Det er vel ganske logisk. Så man må jo velge ut ifra hvilket bruksmønster en har. Telenor er ikke nødvendigvis billigst, men ligger nok ikke så langt over konkurrentene hvis man sammenlikner abonnementstyper.
|
|
|
#29 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hvilket mobilabonnement har duJeg brukte telepriser.no og endte opp med One Call faktura. Ingen månedsavgift og endel sms og ringeminutter inkludert. Jeg bruker ikke mobilen så mye så for meg blir det i praksis gratis. Datatrafikk koster 0,99 per Mb, men jeg bruker mest trådløse nettverk.
|
![]() |
|
|