Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 09:51   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg er blant dem som har grønnprikket i denne tråden, i håp om å hjelpe folk inn der de vil, men det var jo dumt hvis det ikke hjalp likevel.

Jeg synes likevel at det er litt barnslig å sutre over at forumet er mindre verd dersom man ikke kan bruke markedsplassen. Den er definitivt ikke ment å være den viktigste delen av forumet, og den er da heller ikke så aktiv. Riktignok har jeg kjøpt litt selv der i det siste, men om man ikke er mer interessert i de andre delene av forumet, så skjønner jeg ikke helt at man gidder.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 10:25   #2
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gleder meg til alle de fordekte prikketiggetrådene som vil komme nå.

Gammel 07-06-11, 10:33   #3
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg gleder meg til alle de fordekte prikketiggetrådene som vil komme nå.

Gammel 07-06-11, 10:32   #4
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er her hovedsaklig for andre deler av forumet, Markedsplassen ser jeg på som en bonus, har kun brukt en gang for salg av en kåpe. Men jeg syns jo det er litt synd å miste muligheten for å kjøpe/selge noe. Ja, ja muligens jeg har fått tilgang når jeg blir pensjonist ( om en 30 års tid).

Når det gjelder å anskaffe seg ryktepoeng så syns jeg faktisk det er en kunst art. Det hender rett som det er at jeg vil delta i ulike diskusjoner men som oftest er mine meninger allerede nevnt. Det finst da grenser for hvor mye man skal trikse og mikse med ordlyden når budskapet er det samme...
Samtidig er jeg ikke av den som er kjappest i replikken, noe som kommer godt med her har jeg sett.
Men noen poeng har det da blitt på fåmælte meg også, utrolig nok. Det er så lenge mellom hver gang det tikker inn en grønn prikk at jeg hopper litt i stolen.

Gammel 07-06-11, 10:35   #5
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg er blant dem som har grønnprikket i denne tråden, i håp om å hjelpe folk inn der de vil, men det var jo dumt hvis det ikke hjalp likevel.

Joda! Prikkene her på markedsplassen teller 1 poeng.

Gammel 07-06-11, 10:36   #6
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Joda! Prikkene her på markedsplassen teller 1 poeng.

Har du ikke fått med deg noe av det som har blitt diskutert lenger opp?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.