Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.
Uhm, men dette er jo med på å bekrefte poenget til HP. Det er forumet, ikke markedsplassen, som skal være begrunnelsen for å være her inne. Markedsplassen er et ekstratilbud til de brukerne som allerede er aktive i forumet.
Nå var det ikke meg du snakket til, men mitt forrige innlegg kan vel også leses på litt samme måte som de du snakket til sine. Poenget for meg er ikke nødvendigvis at jeg er her mer for Markedsplassen enn resten av forumet, men måten Markedsplassen fungerer på her inne er en av de tingene jeg liker best. Nivået på diskusjonene her inne er til tider ganske høyt, og jeg føler i hvert fall at det kreves mer å få en høy "rykte-score" her inne enn på andre forum. Noe som i og for seg er bra, men det er jo trist når det nå fører til at jeg blir ekskludert fra deler av forumet jeg setter pris på. Da gjør det dessverre at følelsene i forhold til resten av forumet også blir litt "blæ", rett og slett.
Jeg har fått en del "hjelpe-prikker" for det forrige innlegget mitt, og vil for ordens skyld si at jeg ikke skriver noe som helst for å prikketigge. Men jeg leser at prikker man får her ikke gir poeng, så da lurer jeg på hvorfor min "rykte-score" har økt for hver prikk jeg har fått her? De er grå i kontrollpanelet, men de har gitt poeng.
|