Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Selunge vs. sel

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 22:22   #40
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selunge vs. sel

Jeg har et spørsmål eller to. Mine gutter har gått på et annet svømmeopplegg, men jeg tenker at de begge skal få et kurs eller to til, og da må de inn i dette opplegget. Spørsmålet er hvor jeg skal melde dem inn.

Når jeg ser på selungekravet, er jo det å svømme på mage og rygg med "riktig pusteteknikk", flyte i vann på mage og rygg. Hvilket begge gjør. Men spesielt toern roter litt med pusten innimellom og har vel ikke helt dette med rytmisk pusting inne. Han stopper plutselig opp i vannet og kaver et par sekunder før han svømmer videre. Selv om det går bra innimellom. Jeg tror ikke han kan flyte så lenge som et halvt minutt uten å flytte på seg heller, og han er litt ustø i ryggsvømming. Spørsmålet er egentlig om han høres ut som en selunge eller om han bør på nivået under?

Eldstemann må på sel om det skal være noe poeng i det tror jeg, men jeg skal teste han i et langt basseng for å være sikker. Han svømmer i grunnen både crawl, bryst og rygg helt greit, men har litt å gå på på pusteteknikk for å få opp farten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.