|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni
Jepp! Skal jeg sette deg i kontakt med en av de som er med? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg gir nå 2 poeng, tidligere 3. Kan ikke si at det plager meg så mye. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJeg gir nå seks, 6, sex! poeng! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniHvordan kan jeg ha unngått å se en laaaahaaaang tråd om prikking? :har meninger:
|
|
|
#8 |
|
Er frisk!
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniSynd hvis det blir så få som får tilgang til markedsplassen at det blir vanskelig å få solgt noe der, da.
|
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Få? Som Tåtti sier så er det jo over 400, og så er det nok en god del som ligger rett i underkant av kravet som klarer å sprette inn i veldig nær fremtid.
|
|
|
#10 |
|
Weeeee
|
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniHoff, kan ikke annet enn å le litt for meg selv her.
|
|
|
#11 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniVar det ikke sånn at den første lysegrønne prikken markerte 500 poeng i prikkerekka? I såfall er det pr nuh 406 medlemmer som kvalifiserer etter de nye kravene, det er i underkant av halvparten av såkalt aktive medlemmer.
|
|
|
#12 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJa ja slik går det jeg som gledet meg til å handle der når jeg endelig har nådd målet mitt med vekten. Er milevis unna 500 i rykte Synd kommer virkelig til å savne det. Og for å være helt ærli forstår jeg det egentlig ikke men sånn for det bare være da:snufs: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Dig for victory!
|
Har du lest tråden? Det kommer jo fram flere argumenter - om man er enig i dem er nå en annen sak …
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juniJo da har lest tråden og jeg forstår godt at man ønsker å bli kjent med folk man selger til slik at man kan bli ungått å bli lurt. Men det kan man jo også av personer som har skrevet mange innlegg det finnes jo ingen garanti. I slike tilfeller skulle det vel ha vert ett slags utestengelses mulighet synes nå jeg da. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dig for victory!
|
Ja, men da legger man i så fall opp til at dette skal være et nettsted for kjøp og salg. Det er det jo ikke - det er en bigreie, et tilbud til de mest aktive medlemmene, styrt av dem selv. Poenget er jo at forumet ikke kan eller skal være ansvarlig for å følge opp handel på markedsplassen, det legges bare noen rammer som ikke må følges opp manuelt.
|
|
|
|
#16 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Er det noen som mener at forumledelsen skal ta ansvar for slikt? Jeg har alltid tenkt at man handler på eget ansvar uansett. Jeg ser rett og slett ikke det argumentet om at det kommer til å bli veldig mye tryggere på markedsplassen om man må ha 500 ryktepoeng. Man skal da være noenlunde aktiv for å få 100. Jeg brukte i hvert fall lang tid på å opparbeide meg dette.
|
|
|
#17 |
|
Dig for victory!
|
Siden du siterer meg: Det antydes jo det i innlegget jeg siterte, det var jo derfor jeg svarte som jeg gjorde.
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Ja, men du jukset jo: Du skrev mange og gode innlegg kjapt. Tsktsk. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Jeg tror jeg brukte 3-4 mnd på å komme inn der. :treig: |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Hvordan mener du at admin og modder skulle administrert og håndhevet dette med utestengelse? Via etterforskning? Kron og mynt i forhold til hvem som svindler hvem?
|
![]() |
|
|