|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Jeg fikk litt skrekken for trehjuling kombinert med hundelufting da jeg veltet vogna med min niese for noen år siden, så vi har gått for Emmaljunga City Cross. Babyen har ikke ankommet enda, så hvor fornøyde vi blir med den i bruk vites ikke, men den er ihvertfall stabil, lett, god å trille - også på sti eller vinterføre, og er etter min mening også fin å se på.
![]() |
#22 |
Originala
|
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Av de vognene vi har hatt, er jeg mest fornøyd med Teutonia Mistral: |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2011
![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Vi kjøpte forresten fra bikeshop2000.de. Fungerte supert. Siden ser IKKE bra ut, men vi fant dem som anbefalt via amazon, så vi stolte på det. Vi ringte ned og sjekket at de hadde det vi skulle ha inne så vi skulle slippe å vente lenge (det var vår skrekk, etter å ha hørt om andre som ventet leeeeeeeenge...). Jeg tror vi hadde den på døra på under en uke, og kostet oss som sagt under halvparten av prisen her hjemme, inkl mva. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Simo Kombi. Kunne ikke klart meg uten. Lun, romslig og stødig.
![]() |
![]() |
#25 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Jeg prøvekjørte ei TFK-vogn i forrige uke. Med bag på. Himmel for noe møl. Jeg innser at jeg er veldig kon servativ og mer opptatt av stabilitet og soliditet enn at det skal være et populært merke. *banner i kjerka* |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Drømmer
|
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?
Jeg begynner jo å lure. Eller kanskje de er asfaltfolk. Det kan jo godt være. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Øyboer
![]() Sv: Lyst til å anbefale meg en barnevogn?Vist det er merke man er opptatt etter så ville vel folk flest hatt Simo? |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
barnevogn |
|
|