Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaketråden med tvist

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-11, 13:36   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaketråden med tvist

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Det synes jeg også. Også synes jeg det er begynner å bli vanskelig - nå har jeg jo gitt det litt tid. Hadde han i det minste fått 1 av 4 måltider borte som var mer "normal" sunn - så kanskje, men det har kanskje vært 1 gang av 20. I tillegg er det veldig lite frukt og grønnsaker utenom måltider også.

Vet du, jeg kjenner nesten at jeg blir irritert på den der sytingen om den dårlige maten ungen din får borte, både i denne og i den forrige pannekaketråden. Det er ditt ansvar hva ditt barn spiser, og syns du det er så forbanna ille det han får servert så får du sørge for at det er du som lager maten til måltidene hans.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.