Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Riskrem, med eller uten mandelessens

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Bruker dere mandel/mandelessens i riskremen?
Ja. Er nordfra. 12 6,86%
Ja. Er sørfra. 6 3,43%
Nei. Er nordfra. 27 15,43%
Nei. Er sørfra. 117 66,86%
Spiser ikke riskrem/Annet 13 7,43%
Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-11, 20:37   #81
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Riskrem, med eller uten mandelessens

Rine, får jeg spørre om hvorfor du trekker frem en to år gammel tråd om riskrem før klokka åtte en søndag morgen?

Gammel 29-05-11, 21:03   #82
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

JA, er nordfra. Riskremen blir myyyye bedre med noen dråper mandelessens.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 22:11   #83
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Rine, får jeg spørre om hvorfor du trekker frem en to år gammel tråd om riskrem før klokka åtte en søndag morgen?

Den lå da på uleste. Har noen stemt? Men jeg lurte faktisk på hvorfor folk lagde en riskremtråd i mai.
Hvorfor jeg gjorde det før kl.8.00 var fordi jeg har en åtteåring som våkner unormalt tidlig- fremdeles.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-11, 22:38   #84
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Den lå da på uleste. Har noen stemt? Men jeg lurte faktisk på hvorfor folk lagde en riskremtråd i mai.
Hvorfor jeg gjorde det før kl.8.00 var fordi jeg har en åtteåring som våkner unormalt tidlig- fremdeles.

...
Går ... det ikke ... over? Noensinne?

*har seksårig morgenfugl*

Gammel 29-05-11, 22:51   #85
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, det går over rundt 10, iallall har det gjort det her i huset. 11-åringen sov til ti i dag. Men sover han nå? Neeeida... Kan ikke få både i pose og sekk, tydeligvis.

Gammel 30-05-11, 10:19   #86
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Men må du opp da? Klarer ikke åtteåringen seg selv?

Gammel 30-05-11, 10:23   #87
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men må du opp da? Klarer ikke åtteåringen seg selv?

Joda, men det er som regel alltid noe mas. Og så får jeg sjelden sove når jeg først har våknet... Men jeg gidder ikke stå opp, nei.

Gammel 30-05-11, 10:27   #88
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Joda, men det er som regel alltid noe mas. Og så får jeg sjelden sove når jeg først har våknet... Men jeg gidder ikke stå opp, nei.

Jeg fikk nemlig litt angst

Gammel 30-05-11, 19:06   #89
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Så fint dere dro frem riskremtråden min igjen, da kan jeg trekke en konklusjon.

Og konklusjonen er at det statistisk er langt større andel nordpå som bruker mandelessens i riskremen enn i sør.

Og riskrem smaker fortsatt py med mandelessens i. Julaften var vi hos nordlending-svoger og trønder-svigerinne og der og var det mandelessens i riskremen.

Og yngste her i huset er snart 9 og våknet før 7 i går.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 19:11   #90
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Og yngste her i huset er snart 9 og våknet før 7 i går.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34.