|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Med eget navnFor meg så er anonymiteteten viktigst i forhold til barnet mitt. Forumlivet er mitt, og ikke noe han har bedt om, og da syns jeg ut i fra respekt for ham, at han ikke er gjenkjennbar oppi det hele.
![]() |
#43 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Med eget navnGoogler man nicket mitt, kommer det opp så mye om County Inagh og omegn, at man ikke gidder leite veldig lenge i håp om å finne ut hvem jeg egentlig er.
![]() |
#44 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Med eget navnJeg er enig med HV og flere, og ville ikke hatt hverken mitt eller mine barns navn her inne. Jeg ønsker heller ikke å være googlebar.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Med eget navnJeg er enig med de fleste. Det er flere her som vet hvem jeg er, men jeg vil ikke at det jeg skriver skal kunne googles på navnet mitt. Da skriver jeg også friere. I bloggen jeg har her inne er jeg litt mer åpen siden jeg begrenser tilgangen veldig, men heller ikke der bruker jeg fullt navn.
![]() |
#46 |
flisespikker
|
![]() Sv: Med eget navnJeg er ikke anonym på FP - jeg har flere bilder av meg her, og link til bloggen min (som har det fulle navnet mitt) fra profilen min. Jeg begynte som aktiv på nettet med Usenetposter under fullt navn en gang i forrige århundre, og har på en måte vennet meg til å ha i bakhodet at hvem som helst kan lese hva som helst av det jeg skriver på nett.
![]() |
#47 |
maler
|
![]() Sv: Med eget navnMange vet hvem jeg er. De fleste vet hva jeg gjør og hvor jeg jobber. Jeg er mao ikke veldig anonym. Jeg foretrekker dog at jeg ikke kan kobles umiddelbart av forbipasserende eller at det kan googles. Og jeg vil ikke at barna mine skal være identifisert ved navn i åpent forum, det skal de få styre selv når de blir store nok til å forstå hva det innebærer.
![]() |
#49 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Med eget navn
Poenget er vel at om man står fram med fullt navn, bør man kanskje passe litt på hva man skriver om andres (som i dette tilfellet naboers) kosthold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Sv: Med eget navnJeg er ikke veldig anonym, og har lagt ut bilder av både meg og ungene mine. Men jeg vil ikke at profilen min her skal kunne kobles til navnet mitt ved et Google-søk, selv om jeg ikke skriver noe her som jeg ikke kunne sagt til hvem som helst.
![]() |
#51 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Med eget navnJeg er lite anonym, om man kjenner meg fra før vel og merke, jeg synes det er greit nok at folk kan kjenne meg igjen og skammer meg lite over hvem jeg er, men synes også det er greit at det første man finner når man googler navnet mitt ikke er hva jeg synes om hormonspiralen og gubbens understell.
00 04 10 Sist redigert av era : 25-05-11 kl 16:25. Årsak: mer å si |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: Med eget navnJeg er vel sånn halvanonym - jeg vil ikke at FP-innlegg skal komme opp om man googler meg, og jeg bruker ikke navnet mitt som nick. (Selv om det kan se sånn ut.) Bilder av meg eller familien utgår også. Jeg tror ikke jeg har skrevet navnet til noen av barna mine her, men det er mulig jeg har glippet på det punktet av og til.
![]() |
#53 |
Passiv
|
![]() Sv: Med eget navn
|
![]() |
![]() |
#54 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Med eget navnJeg skriver aldri verken navnet mitt eller barna sine i åpne fora, rett og slett fordi jeg har sett for mange nut cases på fora opp gjennom årene |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|