![]() |
#502 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Etter en lang periode med bare jobbrelaterte bøker er jeg nå godt i gang med Torkil Damhaug: Døden ved vann. Gudene vet hvorfor jeg valgte meg denne blant de ca. 720 andre uleste bøkene jeg har stående her hjemme, men det viste seg i alle fall å være et godt valg, for boken er bra. Det beste er at den ser ut til å ha vekket leselysten i meg, for nå klør jeg etter å sette i gang med både den ene og den andre boken. Hadde jeg bare hatt mer tid ...
#504 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hva leser du nå?
Jeg oppdaget at jeg hadde Fool Moon (andre boken i serien om Harry Dresden) fra Audible, så jeg har ventet litt med Val McDermid. Har også lest ferdig Dead Reckoning denne helgen, så nå skal jeg fortsette på A Game of Thrones igjen. Kjempebra bok - jeg blir engasjert og irritert og... bare MÅ finne ut av hva i helv... Tyrian Lannister egentlig holder på med, hva er det Bran kan og.... *utålmodig* |
![]() |
![]() |
#505 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er i gang med Krokodillens gule øyne av Katherine Pancol. |
![]() |
![]() |
#506 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg er på Knausern. :so 2009:
#508 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?
Har endelig kommet meg igjennom denne. Likte den absolutt ikke så godt som Øya. |
![]() |
![]() |
#509 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Vinter i Madrid av C. J. Sansom. Fin lesing så langt, halvveis ute i boken.
#511 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva leser du nå?Etter å ha kommet meg igjennom Jo Nesbø sine bøker så gikk jeg over til Camilla Lackberg sine.
#512 |
intro
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg prøver meg på Nede i himmelen, Tove Nilsens ørtende bok fra Bøler. Den forrige boka jeg leste (ok, da, leser) var så kjedelig at jeg sovna på toget for første gang i historien. (Den lille luren varte riktig nok ikke lenge, for jeg våkna idet boka traff gulvet.
![]() |
#513 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du nå?George R. R. Martin: A Clash of Kings (nummer to i serien som starter med A Game of Thrones)
#514 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå?A Prayer for Owen Meany (John Irving), men jeg kjenner inni meg at det egentlig var A Clash of Kings jeg skulle lese.
#515 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Du bør stikke innom Outland og plukke opp en paperback i rimelig størrelse, Toffen. Jeg mistenker at du ikke egentlig har lyst til å låne vår unødvendig store hardcoverutgave.
#516 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du nå?Det er planen. Og mer Sandman.
#517 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Min kamp 3. Går litt treigt her, ikke mye tid til å lese for tida. Synes nr.1 var veldig bra, nr.2 ikke fullt så bra, nr.3 virker lovende så langt.
#518 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva leser du nå?Jeg har nettopp lagt fra meg Fyrvokteren av Camilla Läckberg etter å ha strevd fælt med de første 150 sidene. Det har ikke skjedd en dritt av betydning, ingenting har kommet noe steds hen og språket er så elendig at det er til å gråte av. Kjempeskuffet siden denne dama har blitt skryt opp i skyene. Er den kun denne boka som er elendig, eller er deg jeg som har misset noe vesentlig som alle andre ser? Sist redigert av Sonja Sockersöt : 24-05-11 kl 16:11. |
![]() |
![]() |
#519 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du nå?Slukte akkurat Linda Olssons "Taushetens konsekvenser". Den traff meg godt og trengte til og med gjennom gravidetåka mi. Men nå har jeg en tendens til å like triste bøker da... |
![]() |
![]() |
|
|