|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg pleier aldri å spørre om hva eldste har spist når han er hos kompiser. På fredag hadde vi en fyr her, og når jeg kom hjem hadde de forsynt seg selv med cherioos eller hva det heter. Noe frokostblandingsgreier. Han dro hjem før middag. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ute på tur
|
Sv: Pannekaketråden med tvistSiste gang elsdte var på besøk fikk han ostesmørbrød, det var ikke middagen, men lunsj. Sist vi hadde besøk serverte vi taco/lefser med kylling eller karbonadedeig og 5 typer grønnsaker til.
|
|
|
#104 |
|
Peppy!
|
Sv: Pannekaketråden med tvistNå måtte jeg spørre seksåringen her, om han har fått pannekaker på besøk hos andre. Han forteller at det har han aldri fått, med sorgtung stemme. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistAner ikke hva han fikk borte - var hos en arabisk familie så kanskje noe eksotisk! |
|
|
|
|
|
#107 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Pannekaketråden med tvistStoresøster på 7 var på besøk hos sin russiske venninne og fikk gryterett med kjøtt, sopp og poteter ved siden av.
|
|
|
#108 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Pannekaketråden med tvist
Jeg måtte spørre niåringen og hun hadde fått pannekaker en gang hos andre. Og da hadde vertskapet spurt hva hun ville ha. Tenåringen har sjelden fått pannekaker på besøk, sier han. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistSist gang hun spiste borte fikk hun spaghetti, kjøttpølse, saus og grønnsaker. Hun elsker kjøttpølse så det er grunnen til at hun fortalte meg det. Og jeg serverer det aldri da jeg selv ikke liker det |
|
|
|
|
|
#110 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Pannekaketråden med tvistEldsten fikk ostesmørbrød til lunsj hos kompisen i dag. Kompisen fikk marinert kylling, pølse (hadde ikke nok kylling når vi fikk uventet gjest) salat og blandingsris her. Is til dessert, siden minsten forlangte at fireogethalvtårsdagen måtte feires. Jeg varslet foliebakt laks i morgen, til mines fortvilelse og eldstekompisens glede. Han tigde og ba om å få spise hos oss i morgen også. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
*_*
|
Korte grillspyd med kylling er veldig populært her. Pensles med krydderolje. Maiskolber er også en vinner. Vi deler vanligvis en kolbe i tre deler, da blir de lettere (kjappere) å grille og enklere å spise for småttiser. Grønnsaksspyd er poppis, spesielt om barna får tre på grønnsaker selv. Og bakt potet med kryddersmør til.
|
|
|
|
#112 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Pannekaketråden med tvistMine barn spiser ikke middag hos kompiser enda, men de er fast hos besteforeldrene sine en dag i uka, og da får de pannekaker, fisk, pølser, kjøtt, i det hele tatt ganske normal mat.
|
|
|
|
#113 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Pannekaketråden med tvistSnuppa var borte hos venninner to dager denne uka da fikk hun tomatsuppe og makaroni hos den ene og pølser hos den andre. En venninne av oss server ofte vafler når barna har med venner på besøk, altså til middag.. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Metallica!!
|
Foliepakker med masse gode grønnsaker som de plukker oppi selv, fiskefileter eller andre fileter oppå grønnsakene, en klatt smør, noe krydder og litt fløte.. NAM!
|
|
|
#115 |
|
*_*
|
Sv: Pannekaketråden med tvistJeg har hatt konstant lyst på pannekaker siden den forrige tråden, og er litt ulykkelig fordi barna mine ikke liker. Når skal jeg liksom lage pannekaker, da? Kanskje tiden er inne for storebrors første venn på middag-besøk?
|
|
|
|
#116 |
|
snur
|
Sv: Pannekaketråden med tvistHva ungene fikk sist de var på besøk vet jeg ikke. Men jeg vet at han fikk tomatsuppe en dag sist uke.
|
|
|
#117 |
|
Einsam
|
Sv: Pannekaketråden med tvistAner ikke hva guttungen fikk servert borte sist, i grunnen. Han er 9 år, og informerer meg ikke om slikt. Men, han sitter fortsatt på bilstol med rygg, uansett! |
|
|
|
|
|
#118 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Pannekaketråden med tvist1. Jeg aner ikke.
|
|
|
#119 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pannekaketråden med tvistDet var faktisk på fredag, vi hadde en litenovernattingsgjest, og det var pannekaker.
|
|
|
#120 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Pannekaketråden med tvistHva de andre barna, de som har vært borte, aner jeg ikke hva har spist.
|
![]() |
|
|