|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lider av tastleksi
|
![]() Spennende kjøremønsterSnublet over denne litt underlige måte å takle rushtid på, og har tenkt lenge på hva slags logikk som ligger til grunn for å løse det på dene måten, så jeg spør FP-orakelet jeg, for da får man jo skikkelige svar.
![]() |
#2 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Spennende kjøremønsterDet er faktisk ikke mer enn en uke eller noe siden det samme ble observert i Bergen. Idet føreren oppdaget kø foran kø-tunnel nr. 1 begynte vedkommende å rygge
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Spennende kjøremønsterJeg synes det var mest fascinerende å se de som gikk og kosta for hånd, og tømte rusket oppi skuffa på hjullasteren. Og så kom en slik kjekk liten feiebil og bare suste forbi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spennende kjøremønsterHa ha ha. Genialt!
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Spennende kjøremønsterJeg er forøvrig glad for at jeg ikke kjører steder hvor det ser ut til å være den mest naturlige løsningen i verden å rygge forbi køser altså. Slalåmrygging slapp jeg visst å forholde meg til da jeg tok lappen, mulig jeg hadde en slapp kjørelærer?
![]() |
|
|