|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ismaskin - lager man eggedosis og visper kremen først?Åh åååh, iskrem av kokosmelk må jeg jo prøve! Jeg elsker kokos, og det var rene viljestyrke-døden å unngå Bounty-isen i Hellas!
|
|
|
#63 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Ismaskin - lager man eggedosis og visper kremen først?Er ekstremt fornøyd med min Philips, men i min nylige research så det ut som alle maskiner duger. Det fine med min er at den bare har et fryseelement som skal i fryseren, ikke en hel bolle. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ismaskin - lager man eggedosis og visper kremen først?Tilsetter du eggene ferdigpisket krem, og så pisker sammen? Eller pisker du de hver for seg først.
|
|
|
#65 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Ismaskin - lager man eggedosis og visper kremen først?Jeg pisker krem og tilsetter ett og ett egg rett fra skallet. Med den "oppskriften" bruker jeg bare en bolle og en visp og alt er klart på under fem minutter. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ismaskin - lager man eggedosis og visper kremen først?Jeg har ekstra isbolle til Kenwood, det ser slik ut: |
|
|
|
![]() |
|
|