Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Hjelpes, jeg mister litt trua her. Dog ikke på ungdommen.
Opprinnelig lagt inn av Eia, her.
Ikke sant? Men jeg må innrømme at jeg, som Maverick, mister litt trua her. Men som du sier - jeg får fokusere på det positive.
Hva har dere mistet troen på? At ikke alle tenker likt? Nå har jeg lest de siste par sidene her og det har strømmte på med betegnelser som lavmåls, kvalmt, dumt, frp-aktig osv.
Jeg stemmer ikke frp, jeg har masse fradrag på skatten for gaver til gode formål, jeg har sittet i styret for lokalt Amnestylag mm. Jeg er ingen ond person.
Jeg startet denne tråden fordi jeg ble litt overrasket over min egen reaksjon. Fordi det hun har gjort er en God Ting. Så hvorfor reagerte jeg da?
Jeg er ikke spesielt interessert i at diverse medlemmer på FP gjentatte ganger skal skrive opp og ned om hvor ille person jeg er og hvor kvalme de blir av meg. De fleste på dette forumet pleier å være mer saklig enn som så. Jeg har skjønt jeg er i mindretall. Jeg har skjønt at de aller fleste synes det er helt ok å gi vekk umerkede gaver. Jeg ville aldri sagt noe som helst om det var min gave som ble gitt bort.
Jeg visste på forhånd at jeg satte meg selv lagelig til for hugg ved å starte denne tråden. Likevel må jeg si at jeg trodde jeg skulle få mer reflekterte innlegg enn hve de siste sidene har bidratt med. Uten personkarakteristikker og skingrestemmer.