|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
maler
|
![]() Sv: Avsporing av konfirmasjonsgaver
Men det blir feil å gi bunad til jentene og guttene 30000 cash også. Jeg synes det er helt greit å sponse bunad til de som ønsker det og ha en mindre gave til de som ikke ønsker bunad. Gitt at det er fritt å velge for begge kjønn. Man bør da kanskje være forberedt på å sponse mannsbunader på et noe senere tidspunkt, jeg kan ikke tenke meg noe verre tidspunkt å kjøpe det på enn konfirmasjonsdagen.
![]() |
#82 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing av konfirmasjonsgaverDa eldste konfirmerte seg fikk hun en del penger både fra oss, fra mor/stefar, fra besteforeldre og også fra annen familie/venner. Dette var (og er fremdeles!) hennes penger. Det var gaver til henne. Selv om vi gjerne skulle lagt føringer for hvordan disse pengene skulle (eller ikke skulle) brukes, så må det bli opp til henne hva de brukes til.
![]() |
#83 |
lider av tastleksi
|
Ja, bevares. Jeg er vel bare veldig overrasket over at man syns det er helt greit med slike forskjeller i utgangspunktet.
![]() |
#84 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing av konfirmasjonsgaverDa min eldste ble konfirmert,sparte han alt til "lappen".
![]() |
#85 |
Audacious
|
![]() Sv: Avsporing av konfirmasjonsgaverJeg prøver å overtale nevøen min som konfirmerer seg i morgen til å bruke pengene på å komme og besøke oss. USA-tur til tante i Amerika. Er det feil?
![]() |
#86 |
tradisjonell figur
|
Det er nok derfor nikkers er så vanlig på de bunadene menn bruker
![]() |
|
|