Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konfirmanten som ga bort alt hun fikk

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 17:29   #10
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil vel påstå at det ikke er å sløse vekk konfpengene å gi de til et veldedig formål.
.

Jeg mener heller ikke det, altså. Veldedig formål er ikke sløsing.

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde ikke reagert på at en russ brukte 10000 kr på Leger uten grenser istedenfor maifest heller.
.

Ikke jeg heller. Med mindre russen ba om penger til russefeiring og ga vekk alt.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg synes det er trist at en konfirmant som går mot strømmen og gir bort pengende sine til en god sak går folk til å endre synspunkt på det å gi penger til konfirmasjonen. Verden er gal, tydeligvis.

Hvorfor det? Det er da ikke akkurat en trend at konfirmanter gir vekk alt de får, så jeg tror ikke gode formål får mindre penger hvis et par stykker ikke vil gi penger som gave.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.