Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing av konfirmasjonsgaver

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-11, 15:00   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avsporing av konfirmasjonsgaver

Jeg fikk bunad. Da jeg ble konfirmert, var det vanlig at de som fikk bunad ikke fikk noe annet. Og at guttene fikk en pengesum tilsvarende det bunaden kostet. Med påfølgende ulikeheter i hvor mye tull som ble innkjøpt i etterkant.

Jeg er ikke overbevist om at jeg skal prøve å matche "normalen" mhp konfirmasjonsgave til mine tre. Evt gjør jeg som svigerinna mi som er ei klok dame, hun gir "gavekort på kjøretimer". Altså en lovnad om å dekke kjøretimer med inntil kr xxx i løpet av de neste tre årene. Det er ikke så dumt. Alternativt gi en BSU-konto med en brukbar sum på hvis det går an uten å ødelegge for fremtidig skattefordel for barnet.

Egentlig håper jeg de får akkurat nok til å kjøpe seg noe de har ønsket seg lenge, som pc hvis det er et poeng da, og ikke så veldig mye mer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.