|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmanten som ga bort alt hun fikk
Ikke jeg heller.
Nei si det. Jeg hadde aldri noe særlig penger og fikk vel 3000 til min egen konfirmasjon. Jeg kjøpte meg en sovepose til speiderbruk, den har jeg enda. Resten ble spart. Jeg har vel litt i ryggmargen at så store summer skal brukes på noe "skikkelig" (hva nå enn det er), for store summer kommer sjelden rakende på en fjøl.
Nei, det er ikke bedre å tule dem bort, det har jeg skrevet i et annet innlegg.
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
Pussig så ulikt vi reagerer. Jeg hadde sikkert doblet beløpet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
But why? Vil jeg gi til veldedig formål, så gir jeg jo selv. Og folk som benytter bryllup og bursdager til å ønske seg noe til et veldedig formål synes jeg er helt topp, altså. Jeg synes bare det er "redelig" å informere om det på forhånd. Så ikke tante Olga trenger å gi vekk alt hun har spart opp til denne personen gjennom mange mange år, hvis hun ikke ønsker det.
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Det er jo ikke du som gir til veldedige formål, selv om pengene du ga går til det...
![]() |
|
|