|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Vi er veldig glade i feriene våre. Vi ville heller reist på 3 ferier enn 1. Selv om de tre ikke blir noe spesielt eksotisk.
|
|
|
|
#22 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Ville aldri svidd av så mye på en ferie . 40 000 for flybilletter høres hårreisende ut. Med et sånt planleggingstidsrom kan dere ikke få det billigere?! Til NY får man vel fly for rundt 5000 t/r pr. Pers? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?
|
|
|
#24 |
|
Skal rømme
|
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Kan dere ikke gjøre USA litt billigere enn 150 000 (er det mulig å bruke så mye penger på tre uker i usa???) og så ta en litt mindre ekstratur?
|
|
|
#25 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?En tur til 150.000 bør være Drømmeturen, ja. Da ville jeg heller valgt å bruke pengene på 2-3 rimeligere ferieturer.
|
|
|
#26 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Jeg synes også det hørtes ekstremt dyrt ut. Med god planlegging, så bør det være mulig å redusere prisen?
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Bruke 150 000.- på drømmetur er en ting, men 150 000.- på en på en måte vanlig ferie hadde jeg ikke gjort. Jeg hadde valgt tre rimeligere turer. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Det er billigere å fly inn og ut fra samme sted.
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Vi var i USA i sommer, og 3 uker kom på ca 60 000,- kr inkudert lommepenger. To av barna betalte voksenbillett på flyet og vi bodde privat (og gratis, men kjøpte all mat) under deler av oppholdet. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Jeg satt akkurat å sjekket USA ferie i vinterferien neste år og synes det høres mye ut dere budsjetterer med. Er det ikke ca. 10 000,- eller litt over en må regne med i innganger til parkene i Orlando for en familie? Fly fant jeg til kr 23 000,- tur/retur for 2 voksne og 3 barn, og leilighet lå på rundt kr 5000-6000 i uka. Så kommer leiebil i tillegg + mat og alt annet en kjøper/gjør. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sperret
|
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Jeg tenker det samme som mange andre her; dersom det for oss hadde vært en helt spesiell ferie ville jeg lett valgt den fremfor to-tre "ordinære" småturer. Dersom mannen hadde vært lunken og jeg bare "likte" stedet, ville jeg ikke gjort det. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Kommer alt an på planen for turen. Jeg hadde fint tatt en dyr tur fremfor tre billige, om denne var turen med stor T, men er det en helt vanlig tur, så hadde jeg heller tatt tre.
|
|
|
#33 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?
Hadde jeg kunne fått det til 60 000 inkl lommepenger så hadde jeg ikke vært i tvil om at jeg hadde gjort det. Det er bare rett over det vi brukte på en ferie i fjor.
|
|
|
#35 |
|
Licence to thrill
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?Har du sjekket om det finnes" innenlands-interrail-med-fly" ? En rundreisebillett? Det er vel noen spesialreisebyråer for USA, heter ikke ett av dem Nordmannsreiser el.l? Kunne vært en løsning. Men antakelig blir det ett flyselskap, da, i så fall. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Licence to thrill
Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?joda, ganske riktig. De tilrettelegger alle slags reiser også m bil. MC, bobil, på ranch....... |
|
|
|
![]() |
|
|