Sv: En tur eller tre turer, hva ville du valgt?
Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.
Er du sikker på at det virkelig blir så dyrt? Vi har akkurat vært i Florida, fem mennesker i 15 dager og reise, opphold og leiebil kom på litt over 50.000 kroner. Da leide vi et stort hus med tre bad og fire soverom og svømmebasseng og alt.
Vi brukte mye penger på parkbilletter og på shopping, men spesielt det siste kunne vi ha kuttet mye ned på uten at det hadde ødelagt gleden over turen.
Jeg hadde forresten mye heller spart penger til en USA-tur enn å bruke penger på tre standard Syden-turer eller noe sånt.
Bare flybilletter for 4 voksne og 2 barn blir på mer enn 50 000 hvis vi skal flere enn et sted i USA. Jeg vil ikke reise kun til Florida (ett eksempel) og være i ett hus hele oppholdet. De billigste billettene jeg har sett kommer på i underkant av 40 000 for oss alle bare til miami (sett bort fra de som bruker 24 timer på turen).
50 000 er vel uten lommepenger? Inni de 150 000 regner jeg lommepenger også.
Ungene er mer enn store nok til å ha glede av en slik tur altså, uten tvil. Det er vel mest mannen som ikke vil på helt samme type tur som meg.