|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til god dessert til 30 voksne gjester?Boysenbærfromage på juksemåten? Kremfløte, boysenbærgele og boysenbærsyltetøy. Lages dagen før, stivner natta over. Kan fin-fint serveres i store glassboller som folk forsyner seg selv av. Dette blir iallfall godt, den ekte metoden med gelatin og friske bær har jeg ikke prøvd meg på...
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Tips til god dessert til 30 voksne gjester?
Du får barna dine til å skjære opp frukt, mens du gjør noe annet, og lager en deilig fruktsalat med vaniljekesam til. :for_barnearbeid: |
|
|
|
#24 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Tips til god dessert til 30 voksne gjester?Jordbær. Det trenger jo ikke være så mye til hver heller, med kaker etterpå.
|
|
|
|
#25 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til god dessert til 30 voksne gjester?
*gamlis jeg også* Karamellpudding er noe av det enkleste som er å lage, og absolutt den beste desserten jeg vet. Sviskegrøt med fløte er også utrolig godt.
|
|
|
#27 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til god dessert til 30 voksne gjester?Her serverer vi ofte is. Skjær isen i store biter og legg i en stor bolle (du må sikkert ha flere siden dere er så mange). Strø over jordbær, blåbær, bringebær, druer, hakkede mandler/nøtter, revet sjokolade eller sjokoladesaus.
|
![]() |
|
|