Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

17. mai i Oslo for folk utenbys fra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-11, 15:13   #30
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 17. mai i Oslo for folk utenbys fra?

Jeg ble svært positivt overassket i fjor. Hadde gruet meg til skolebarn og 17 mai i sentrum men synes overhode ikke det var stappa eller "trangt" i det hele tatt. Dessuten var det også litt deilig å ha skolebarn og bare kunne tusle rundt sammen med voksene og ikke stresse med å passe på barn. Jeg er glad toget kun er for barna

Vår skole er sentrumsnær og alle får bli med å gå i toget fra skolen rundt i bydelen før de går ned til sentrum for oppstilling. I fjor var skolen til vesla nummer en i hele Oslo toget, det var også første året hun gikk i barnetoget. I år derimot er de skole nummer 80 et eller annet, skikkelig nedtur med andre ord. Nesten så hun ikke ser poenget med 17 mai siden de ikke er invitert i "Rådhuset til Fabian til fest"

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.