Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kake til familiebursdag

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-11, 20:44   #21
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kake til familiebursdag

Du har jo ideer så det holder, men jeg ville bare tipse om at vaniljekaken som det er oppskrift på her inne er perfekt som sånn "til hele familien-kake".

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:06   #22
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Najade, skal sjekke ut vaniljekake til senere jeg, det er jo plenty av anledninger egentlig.
Og Aautofil- en enkel oppskrift på biscotti tar jeg gjerne, jeg syns alle ser så kompliserte ut av de jeg har snublet over før.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-11, 23:10   #23
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville også si Pavlova. Og da bunnen, kremen oppå og pynte med amerikanske blåbær og jordbær (del jordbærene i fire båter hver). Blir veldig fint nå i mai, og smaker smashing. Bringebær er også bra, i tillegg eller i stedet for. Men friske bær bør det være. Passer for både dem som liker kake og dem som liker frukt....

Muffins er fint på den måten at det som ikke blir spist kan gå rett i frysen.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:45   #24
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

http://trinesmatblogg.no/2009/12/6-d...oladebiscotti/

Jeg lagde dem i går og de ble helt fantastiske! Beste biscottiene jeg har smakt. Det var mye enklere enn det så ut til, og jeg er absolutt ingen mesterbaker.

Den så overkommelig ut ja, må testes en vakker dag.

Jeg endte med å bake både pavlova med blåbær, jordbær og litt kiwi, og den gikk unna gitt, oig jeg fikk beskjed om å ta med en sånn til kaffekosen på 17.mai også. Fantastisk god, men neste gang skal jeg bruke dobbelt så mye blåbær, og vente med jordbær til de gode bærene er å få tak i.

Og vanilla cupcakes, Elisabet- fantastisk gode!
Jeg fikk 18 stk ut av den oppskriften, og nå er det visst tomt. Vi sendte riktignok noen med gjestene da de gikk, men det må jeg si altså, de var virkelig gode. Takk for oppskrift, disse skal bakes igjen snart.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-11, 11:49   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Muffins.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:40.