Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

ESC - Endelig braker det løs!

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-11, 21:56   #381
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ESC - Endelig braker det løs!

Hadde gleda meg til Frankrike sin, hørt den og likt den. Men han skuffa meg litt. Virka nesten nervøs når han starta.

Gammel 14-05-11, 21:56   #382
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg liker Russland sin bedre enn Sverige, om jeg må velge.
Frankrinke sin er mektig herlig, jeg er utrolig svak for mektige sanger.

Gammel 14-05-11, 21:56   #383
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mmm, kjekkas med så fin stemme. Litt Jim Morrison-aktig fyr.
Fin bakgrunn også. Denne kan vinne!! Yes!!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:59   #384
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Hadde gleda meg til Frankrike sin, hørt den og likt den. Men han skuffa meg litt. Virka nesten nervøs når han starta.

Jeg ble positivt overrasket, har også bare hørt den på radio. Men han sang intenst og sterkt, og overbevisende.

Oj, en italiensk kjekkas også!!! Han kunne glatt sjarmert meg på pianobar. Dritkult med litt jazza kattejammer!

Gammel 14-05-11, 21:59   #385
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syntes Frankrike var litt kjedelig, om enn bedre enn my hard is yours! Nå er jeg spent på Italia....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 21:59   #386
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Italia har jeg ikke hørt før. Denne likte jeg litt. Minner meg om Aristokattene.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:00   #387
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Italia var kul faktisk.

Gammel 14-05-11, 22:01   #388
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Mmm, kjekkas med så fin stemme. Litt Jim Morrison-aktig fyr.
Fin bakgrunn også. Denne kan vinne!! Yes!!

Enig! Jeg liker opera, men samtidig er jeg så umusikalsk at selv Torsdag-kveld-operaen lyder like fantastisk som Newyork-carmen som gikk på nrk2 for noen uker siden.

Egentlig ganske deilig å kunne like "alt", jeg klarer ikke å høre om ting er falskt (kanskje med unntak av egen stemme når jeg med åpen klasseromsdør prøver å lære elevene mine Ja vi elsker).

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:01   #389
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg likte også Italia!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:02   #390
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Ja, Italia var bra!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:04   #391
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sveits er søt, om enn bittelittegranne "ikke helt nyskapende".

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:04   #392
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syntes Italia var så som så. Switz'en er søt!

Gammel 14-05-11, 22:05   #393
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

På plass igjen! Russland og Frankrike ble offer for latte fra manuell maskin.
Sveitserdama er kul!

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:05   #394
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Gjekk eg glipp av noko altså ? ( Italia )
Har hørt litt av sangen og likte den ikkje heilt, så eg stakk ut ein tur når den begynte.

Gammel 14-05-11, 22:05   #395
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Grusomt fra Sveitzerland...

Gammel 14-05-11, 22:06   #396
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Har jeg gått glipp av Italia også? Jeg må enten lære meg å skynde på lattelaginga eller kjøpe meg helautomatisk maskin.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:06   #397
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Na na na na. Jeg liker bakgrunnen hun fikk med soler og skyer. Men jeg faller ikke helt for sangen. Eller i det hele tatt.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-11, 22:07   #398
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

hmm. ligner ikke den sveitsiske melodien til dels på den finske?

Altså ikke synginga, men den derre dadadadum-greia?

Gammel 14-05-11, 22:07   #399
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Litt artig sang (Sveits), men syns hun hadde skingrende stemme...

Gammel 14-05-11, 22:08   #400
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Har jeg gått glipp av Italia også? Jeg må enten lære meg å skynde på lattelaginga eller kjøpe meg helautomatisk maskin.

Du gikk glipp av den og må se den på jutjub.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.