Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kan modder prikke seg selv?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-11, 17:21   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan modder prikke seg selv?

Altså: Jeg var litt trøtt og sånn i går kveld, og så så jeg til min store overraskelse at jeg hadde grønnprikket him kl.12.10 i går. Ganske rart, siden jeg var i klasserommet da, uten PC. Jeg kunne heller ikke huske at jeg hadde lest innlegget jeg hadde prikket. Før jeg visste ordet av det, hadde jeg laget denne tråden. (Ikke fordi jeg trodde him utnyttet sin modderolle for å få et bedre rykte, jeg trodde kanskje det var en spøk, selv om prikken ikke hadde noen kommentar?) To sekunder etter at jeg hadde postet, begynte jeg å tenke over at sannsynligheten for at jeg a) hadde prikket feil person, b) hatt en blackout, eller c) rett og slett glemt når jeg hadde time i går, kanskje var større enn sannsynligheten for en prikkejuksespøk fra him sin side. Moralen er: Tenk deg om - før du prikker, og i alle fall før du lager en konspirasjonsteori-tråd.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.