Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-11, 22:15   #561
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av cecix, her.

Jeg var også på Vero Moda i går og prøvde denne (og kjøpte også). De hadde 2 farger, en lysere blå og en mørkere blå. Det er ikke bare fargen som er forskjellig, modellen er ganske ulik også. Den mørkeste er veldig baggy, den lysere blå er smalere i modellen. Jeg endte opp med den lyseste og den var ganske fix altså, om jeg kan få si det selv....
Den mørke ble for voldsom og formløs for min smak, og selv om jeg er normalt slank (38\40str) ble jeg seende ut som et fjell i den. Kan det være at du bare har prøvd den mørke?

Vi er nok omtrent samme str da.
Jeg prøvde den mørke ja. Så ikke at de hadde en lysere variant jeg. Jeg er ikke mer enn 160 cm heller, så jeg så rett og slett ut som en ball.

Gammel 06-05-11, 01:25   #562
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

http://spicyvanilla.no/spicyvanilla1...h-900.Save.img

Sort engletunika fra spicy vanilla, sort tights fra claire med blonde nederst og sort Underkjole fra samme butikk.

Gammel 06-05-11, 10:52   #563
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

http://spicyvanilla.no/spicyvanilla1...h-900.Save.img

Sort engletunika fra spicy vanilla, sort tights fra claire med blonde nederst og sort Underkjole fra samme butikk.

Åh, det så fint ut!

Gammel 06-05-11, 19:52   #564
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Endelig har jeg bestemt meg.

Og denne kjolen attåt.

Nå krysser jeg bare fingrene for at det passer.

Er det muuuuulig?! Pakken kom i dag og tror dere ikke de hadde sendt meg regnjakken i stedenfor midseasonjakken! Nå er jeg så sint! Har jo betalt masse toll og tull for den også fikk jeg feil. Faen! Faen! Faen!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 20:06   #565
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Å nei, så kjedelig Kokos! Du kontakter dem umiddelbart vil jeg tro?

Gammel 06-05-11, 20:48   #566
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har sendt mail. Nå må de bare ordne opp uten at det koster noe mer for meg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 21:47   #567
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikkje spesielt fancy, dyrt og trendy, men tre av mine absolutte favoritt-toppar hos H&M. Eg trur det er 3. eller 4. sesongen dei har med denne toppen, og kvart år kjem den i nytt mønster. Har ein kvit, ein lillamønstrete og ein turkismønstret frå før. I år kjøpte eg alle dei tre nye variantane. Her er plass til ein rund mage, utan å vere eit telt.

Sorry stort bilde.....

Syrin er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 21:52   #568
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Den var fin, Syrin! (Takker for tipset! )

Sundae er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 22:02   #569
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg kjole, og den er kjempefin

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 22:02   #570
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg fikk denne i dag, og den passet helt perfekt. Utrolig flott kjole.

Nå må jeg bare finne sko som passer.

Gammel 06-05-11, 22:09   #571
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Å milde måne, for ein fin kjole. Kvar og kor mykje og korleis er den i størrelsen?

Gammel 06-05-11, 22:14   #572
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Å milde måne, for ein fin kjole. Kvar og kor mykje og korleis er den i størrelsen?

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 22:16   #573
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Den er fra St Martins og kostet DKK 599,-. Vil si at den er normal i størrelsen. Jeg fant den i en butikk i København.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 22:17   #574
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha, ja, den så litt St Martins-aktig ut. Godt å se at det fortsatt er mulig å finne gull der, for nå har det vært mye litt for spraglete der en stund. Bare se på dette - et sorgens kapittel.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 22:56   #575
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, den var fiiin! Jeg så på snittet i halsen at det var St.Martins, men kom ikke på hva de het.

Gammel 06-05-11, 22:57   #576
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Aha, ja, den så litt St Martins-aktig ut. Godt å se at det fortsatt er mulig å finne gull der, for nå har det vært mye litt for spraglete der en stund. Bare se på dette - et sorgens kapittel.

Oi, det var jo bare ræl. I fjor hadde de veldig mye fint!

Gammel 06-05-11, 23:30   #577
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

De likte jeg! Hva kostet de?

Gammel 06-05-11, 23:45   #578
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ChillNorway tunika (20% avslag)

BS skjerf i samme farge som tunikaen.

Ilse Jacobsen til halv pris.

Gammel 06-05-11, 23:55   #579
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Jeg må visst på posten i morgen og sende noe til Danmark igjen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 06-05-11, 23:56   #580
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kul kjole.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.