Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

De er tilbake. Har du hatt seilersko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Har du hatt seilersko?
Ja, jeg har hatt og jeg vil ha igjen 14 7,95%
Ja, jeg har hatt og jeg vil ikke ha igjen 131 74,43%
Nei, jeg har ikke hatt men jeg vil ha nå 1 0,57%
Nei, jeg har ikke hatt og jeg vil ikke ha igjen 27 15,34%
Bingo! 3 1,70%
Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-11, 18:20   #61
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?

Jeg hadde et par brune. De var helt sikkert ikke ekte - for jeg var typ 10 år og husker at jeg hadde de i str 34 og at det var litt stort. Men de var veldig fine -. og etter en sommer, luktet de innmari tåfis *husker viktige detaljer og deler villig*

Gammel 04-05-11, 18:40   #62
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de vært vekk?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 19:45   #63
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt, de var mørkebrune og hadde krøll på skinnsnorene. Jeg husker at de gnagde en del baktill i begynnelsen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 19:54   #64
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde den gangen jeg var ung, sikkert rundt 1987-88 eller så. Tror de var hvite (eller mørk blå???), jeg har fortrengt det med fargen. De hadde i alle fall krussedull på snorene og var helt sikkert ikke ekte.

Og nei, jeg skal absolutt ikke ha slike igjen. Så dem på Eurosko i dag og grøsset.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 20:48   #65
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det er godt å høre at flere hadde hvite seilersko.
Alt var hvitt i min barndom. Helt ville ting var hvitt,
som bobledressen. skai-skolesekken. bomullsbuksene. sykkelen. for ikke å snakke om alle pyntetingene i vinduskarmen.

Gammel 04-05-11, 20:53   #66
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg har hatt og jeg vil ikke ha igjen

Jeg husker ikke farge. Mulig de var brune?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 21:11   #67
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

som bobledressen. skai-skolesekken. bomullsbuksene. sykkelen. for ikke å snakke om alle pyntetingene i vinduskarmen.

Jeg hadde også hvite seilersko! Docksides. De ble veldig stygge etterhvert, og det var kanskje like greit.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 21:15   #68
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha! Det har jeg hatt. Det skal jeg ikke ha igjen, nei. Om jeg da ikke får en seilbåt på kjøpet, selvsagt. :alle har en pris:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 21:25   #69
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Har de vært vekk?

Folk har da ikke gått i seilersko de siste tjue årene?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:00   #70
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt hvite og brune, og har ingen planer om å investere i nye.

Gammel 04-05-11, 22:21   #71
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde brune, husker jeg, og elsket de.

Jeg har ingen planer om å kjøpe nye, men jeg synes nå de Kokos la ut bilde av var litt søte. :ikke stilikon:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:21   #72
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde blekrosa Docksides, og ytterst på lissen lagde vi en type knutesak (tvinnet på en måte)
Jeg hadde også brune med kraftig såle.

SYnes ikke de er så stygge og fæle jeg da
Selv om jeg nok ikke kommer til å kjøpe det igjen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 22:25   #73
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har hatt, brune og blå. Og har ingen planer om innkjøp av nye.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-11, 23:01   #74
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde brune. Krussedull på lissene var obligatorisk, og mørk blå Levis 501. Med oppbrett og smalt skinnbelte.

Gammel 05-05-11, 00:06   #75
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk ikke i det sist, og kommer ikke til å gå i det nå heller. Takke meg til cowboyboots og bestemorsstøvletter.

Gammel 05-05-11, 00:26   #76
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jupp, hadde iallefall et par hvite og mener å huske at jeg kanskje hadde et par brune eller blå (eller begge deler) også. Husker det helt store var Sebago Docksides, men husker ikke om jeg hadde dette merket . Synes de var veldig gode å gå med...Jeg husker også disse krusedullene ytterst på skolissene, men klarer faktisk ikke å huske om jeg hadde det ?

Nope, skal ikke ha igjen. Nå skal jeg ikke si 100% at jeg aldri kommer til å kjøpe igjen, men er ganske ganske sikker .

Men synes ikke brune seilersko i god kvalitet er så ille på godt voksne mannfolk. Pappaen min har stadig kjøpt seg seilersko og jeg har aldri himlet på øyebrynene av den grunn.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 00:29   #77
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Haha....jammen sant det . Hadde hvit skinnsekk jeg også, må vite . Tror faktisk jeg var eneste eleven på ungdomsskolen hvor jeg gikk som hadde hvit, alle andre hadde brun.

Og hvit, tynn vindbukse når jeg kjørte slalom, slik som de bruker utenpå klærne i militæret vinterstid. Var mange som hadde det. Og pastellgrønn hjemmestrikket V-genser i patentstrikk. Jammen var jeg kuuul .

...................................

Gammel 05-05-11, 00:44   #78
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva het disse skoene man hadde ti-øring i flippen forran på?
Var det også en type seilersko?

Gammel 05-05-11, 00:45   #79
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men hva het disse skoene man hadde ti-øring i flippen forran på?
Var det også en type seilersko?

Heter ikke det Aurlandsko?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-11, 00:52   #80
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Heter ikke det Aurlandsko?

Jo, det heter de.....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.