|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Har du hatt seilersko? | |||
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ha igjen |
|
14 | 7,95% |
| Ja, jeg har hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
131 | 74,43% |
| Nei, jeg har ikke hatt men jeg vil ha nå |
|
1 | 0,57% |
| Nei, jeg har ikke hatt og jeg vil ikke ha igjen |
|
27 | 15,34% |
| Bingo! |
|
3 | 1,70% |
| Deltakere: 176. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Ja hadde brune og en i klassen lagde sånne tønner på lissene så vi slapp å knyte. :mimre:
|
|
|
|
#22 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg så de var tilbake allerede i fjor.
|
|
|
#23 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Har hatt, og vil ikke fullstendig avvise at jeg skal ha det igjen.
|
|
|
#25 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde. Husker ikke hvilke farge, men ville aldri hatt det igjen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Det var vel knapt eit menneske på ungdomsskulen i hine, hårde dagar som ikkje hadde slike i ein eller annan variant. Eg var for ein gongs skuld mellom dei som var moteriktig, og er litt usikker på om det var ein fin ting eigentleg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
med tunga på styret
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde brune. Skal ikke ha det igjen. Når jeg tenker meg om så er det en annen skomote som er tilbake, "Månestråle-støvletter", sånne hvite med frynser. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Hadde slike i min spede ungdom, og det skal ikke gjentas.
|
|
|
|
#30 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?
|
|
|
#31 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Vet ikke om jeg har hatt sånt,og vet ikke når dte var på mote sist
|
|
|
|
#33 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg har også hatt brune juksedocksides - tror ikke jeg skal få meg nye. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Neeeeei! :hyyl: |
|
|
|
#35 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg lurer forresten på om jeg ikke husker to runder med docksides - en sent på 80-tallet da jeg hadde slike og en på 70-tallet da min kule storesøster hadde dem men jeg selvfølgelig ikke fikk. Kan det stemme? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Borte
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?
Kan sikkert stemme, husker mamma ble nostalgisk da de kom i motebildet på 80-tallet og hun var 13 år i 1970.
|
|
|
#37 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Ja, jeg hadde seilersko på 80-tallet, tofargede blå og brune til og med. Og kjenner jeg stefaren min rett vil han nok foretrekke at man har på seg det når man er ombord ja. Men jeg har ingen umiddelbare planer om å skaffe meg sånne igjen, heldigvis finnes det mange andre sko med lyse såler.
|
|
|
#38 |
|
ctrl+z
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg fikk tilslutt et par brune, men det frister ikke til gjentakelse. Overhodet ikke min stil. (det var det forsåvidt ikke da heller, men jeg ville gjerne være en del av gjengen). Jeg gleder meg til å fortelle mannens kompis at de er in igjen, han har nemlig hardnakket gått med dem i alle disse årene.
|
|
|
#39 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Pappa går med det, men han er båtmann da. Mannen har hatt et par som laffesko i noen år.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: De er tilbake. Har du hatt seilersko?Jeg hadde et par mørkeblå og et par lyseblå, begge selvfølgelig med krussedull på lissene.
|
![]() |
|
|