Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svart i bryllup?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 21:19   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Svart i bryllup?

Jeg skal i et bryllup der antrekk er pent. Humanetisk vielse. Romantisk setting. Så klart

Kjolen jeg hadde kjøpt inn til anledningen ser rett og slett ikke bra ut på meg for jeg har ikke gått ned de 5 kg jeg trengte for at den skulle sitte perfekt.

Reservekjolen har plutselig en flekk!

Jeg har et stålgrå skjørt, lyst grå, minner om fargen på et betonggulv. Det er veldig fint, men jeg mangler en passende topp. Jeg har en svart topp som passer, men går det an? Jeg skal prøve å få tak i en plommerød eller gammelrosafarget topp som er farger jeg kler og som passer skjørtet. Men i tilfelle rottefelle: Går det med svart topp?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:20   #2
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Svart i bryllup?

Ja, det går fint. Før var det regnet som upassende å gå i svart - det gjelder ikke lenger, jeg har sett mange flotte gjester i svart

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:25   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Flere som var svartkledd i bryllupet vår. Så det går helt fint.

Gammel 01-05-11, 21:28   #4
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Så bra, da har jeg en løsning hvis jeg ikke får tak i en topp i den fargen jeg er ute etter. Typisk at jeg skal ha en eksamen denne uken også. Jaja, Barnevakt, frisyre og gave er på plass!

Tre stk!
Gammel 01-05-11, 21:28   #5
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går helt fint. Men pynt gjerne opp med et farget sjal, sko, veske og/eller øreringer.

Gammel 01-05-11, 21:30   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Ja, og det er bare toppen som er svart, skjørtet er jo lyst! Et skjal å ha over skuldrene blir nok bra!

Tre stk!
Gammel 01-05-11, 21:33   #7
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg så flere i svart i prinsebryllupet, så det går nok helt greit.

Forloveren min hadde svart kjole forresten, jeg tenkte ikke noe over det engang jeg...

Gammel 01-05-11, 21:38   #8
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Jeg spør bruden jeg! Hun er veldig avslappet, men samtidig så er det jo en ganske formell setting, så jeg spør henne!

Tre stk!
Gammel 01-05-11, 22:21   #9
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg var forlover i svart, og forloveren min hadde svart.

Gammel 01-05-11, 22:27   #10
Philippa
Aktiv

Philippa sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Jeg er muligens skikkelig gammeldags, men jeg syns IKKE det er lov å gå i svart i bryllup. Ei heller hvitt. Må innrømme at jeg reagerte en smule da kameraten til min mann hadde med seg en dame som hadde på seg en hvit bommulskjole i vårt ganske så formelle bryllup.
Men jeg er nok ganske hespetre på skikk-og-bruk-området.

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 20:22   #11
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Bruden sa at jeg kunne gå med akkurat Hva jeg ville. Gjerne brudekjoleb min så hun ikke ble så alene, hehe.

Tre stk!
Gammel 02-05-11, 20:40   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg giftet meg i helsvart...

Gammel 02-05-11, 21:02   #13
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Ei venninde av meg spurte også på forhånd om hun kunne gå i svart kjole i vårt bryllup. Hun var høygravid, og hadde en kjole som passet.
Selvfølgelig fikk hun komme i svart kjole. Hun hadde fanget opp hvilket fargetema vi hadde da. Så hun hadde et kledelig belte av bredt silkebånd rundt livet. I samme farge som hovedfargen vi hadde på blomster, pynt etc. Og mannen hennes hadde samme farge i slips. Fine venninden.

Veldig greit å spørre bruden ja. Så lenge hun synes det er greit kan det være det samme med hva alle andre mener.

Sist redigert av Bloppy : 02-05-11 kl 21:03. Årsak: La til litt
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:04   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg giftet meg i helsvart...

Gammel 02-05-11, 22:26   #15
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Nå ser jeg på bildene fra mitt eget bryllup og det er en del i svart der, og det la jeg ikke merke til en gang. I tillegg har jo alle mennene svart dress!

Tre stk!
Gammel 02-05-11, 22:51   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Jeg så flere i svart i prinsebryllupet, så det går nok helt greit.

De (les: Beckhams) fikk da også kritikk for at det så ut som om de skulle i begravelse.

Gammel 02-05-11, 22:55   #17
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Victoria Beckham hadde vel en mørkeblå kjole?

Jeg ville ikke gått i helsvart i et bryllup men når det er todelt føler jeg det er greit at ene delen er svart. Men satser på å finne noe pudderrosa eller noe. Det kler jeg og det passer til grått.

Tre stk!
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.