Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 13:34   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss i sjømannskirken i New York. Etter vielsen spiste vi fin middag på en flott restaurant. Jeg hadde ordentlig brudekjole, men det var etter påtrykk fra mannen. Jeg kunne godt tenkt meg å gifte meg i bunad. Men jeg må innrømme at den kjolen gjorde det hele litt ekstra stas. Vi fikk masse positiv oppmerksomhet i løpet av dagen.

Grunnen til at vi valgte som vi gjorde er mange. Både jeg og mannen min har skilte foreldre som ikke kommer så godt overens. I tillegg laget både min mor og min svigermor et leven av en annen verden da snuppa skulle døpes. Da lovet vi hverandre at et bryllup skulle skje på våre egne premisser, og det ble lettest å gjøre i utlandet.

Vi hadde en vennefest da vi kom hjem hvor venner og søsken var invitert. Men det var bare en vanlig fest.

Jeg kunne godt tenkt meg et stort drømmebryllup, men det er ikke teknisk mulig med de familieforholdene vi har, så dette ble den beste løsningen for oss. Vi har i ettertid vært veldig fornøyde med valget av typen bryllup.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:00.