Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker folk å spise utendørs?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Måltider på verandaen
Mannen i huset liker å spise utendørs 135 77,59%
Mannen i huset liker ikke å spise utendørs 30 17,24%
Fruen i huset liker å spise utendørs 142 81,61%
Fruen i huset liker ikke å spise utendørs 31 17,82%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 174. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 10:41   #81
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker folk å spise utendørs?

Vi liker begge å spise ute når tempraturen tillater det.
Er det veldig mye sol tar vi ned markisa, vi kler ikke på oss for å sitte ute, eler dvs mannen kan godt kle på seg, men ikke jeg.

Gammel 01-05-11, 11:03   #82
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Når vi er på hytta er vi ute stort sett hele tiden, unntatt når det striregner. Folk som kommer på besøk dit, får utdelt fleeceplagg, pledd og vatt-tepper og må pent sitte ute hvis de vil ha selskap av oss.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 11:36   #83
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her vi bor nå er det bakerovn på terassen i middagstiden, så jeg liker det ikke så veldig...

Gammel 01-05-11, 11:38   #84
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Foretrekker å spise inne.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 12:13   #85
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker det ikke hvis det er for varmt, og ikke hvis det er for kaldt. Og ikke for lyst. Utespising har et trangt, lite vindu her. Pussig nok er norsk sommer gjerne ikke for varm eller for kald, så det går greit gjennom grillsesongen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:04   #86
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 23:13.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:37   #87
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Vi liker veldig godt å spise utendørs begge to.

Gammel 01-05-11, 16:20   #88
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Foretrekker å spise inne, utespising er noe som skjer hos andre, ikke hos meg.

Gammel 01-05-11, 16:22   #89
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Jeg elsker å spise ute, helst ikke på verandaen - men ute i skogen, ved stranda eller sånn ... Lager gjerne maten inne da.

På den måten er det helt greit, men jeg må gjerne spise noe på forhånd slik at tur-spisingen bare tar bort den siste sulten.

Gammel 01-05-11, 16:40   #90
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter en så lang og kald vinter føles det å spise ute på terrassen som selveste meningen med livet.

Vi elsker å spise ute både små og store.

Gammel 01-05-11, 16:46   #91
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Når vi er på hytta er vi ute stort sett hele tiden, unntatt når det striregner. Folk som kommer på besøk dit, får utdelt fleeceplagg, pledd og vatt-tepper og må pent sitte ute hvis de vil ha selskap av oss.

Jeg er sjelden lykkeligere enn når jeg sitter ute til langt på kveld sammen med gode venner. Jeg må ta meg skikkelig sammen om vi har besøk en lys sommerkveld og en av gjestene vil at vi skal gå inn fordi det begynner å bli litt kjølig. Jeg får nesten litt klaus/panikk av tanken på å sette seg inn i den stua og sofaen vi har bodd i hele vinteren lang når man endelig kan sitte ute under en lys sommerhimmel. Om gjester virkelig insisterer på at vi skal gå inn, blir jeg skikkelig trist og det blir ikke noe dreis på resten av kvelden for meg - så jeg henter også haugevis med ullsokker og pledd og satser på at sutringa stilner. Selv tar jeg alltid med nok varme klær til å holde varmen utover kvelden når vi drar til andre på lyse sommerkvelder.

Gammel 01-05-11, 16:49   #92
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker folk å spise ute?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vepsen lukter frykt, og finner meg relativt raskt, men sett bortifra dette faremomentet, liker jeg godt å spise ut (både på restaurant og i det fri).

Helt på linje med Skremmern her.

Gammel 01-05-11, 17:17   #93
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir også overrasket når folk vil inn før meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 17:53   #94
Marlen
Superaktiv

Marlen sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Marlen er litt kul
Standard

Hverken jeg eller mannen kan fordra og spise utendørs.

Gammel 01-05-11, 17:56   #95
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Ingen av oss liker å spise ute.

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:35   #96
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg og ungene elsker å spise ute. Mannen kan ikke fordra det.

Gammel 01-05-11, 21:37   #97
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vi liker begge å spise ute når været er fint. Her vi bor tror jeg aldri det har skjedd at det har vært for varmt til å spise ute.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:10   #98
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å spise ute så fremt det ikke blåser kald vind, noe det jo gjør hele tiden. Men jeg jobber på friluuftsavdeling i barnehage, og der spiser vi ute veldig ofte (stort sett hver eneste dag på denne tiden og frem til høsten i hvert fall) og det synes jeg er veldig hyggelig, foretrekker det fremfor å spise inne.

Gammel 01-05-11, 22:11   #99
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Vi liker begge å spise ute når været er fint. Her vi bor tror jeg aldri det har skjedd at det har vært for varmt til å spise ute.

Nope. Men når det er veldig varmt kreler det ofte av veps, hos svigers var det 10-11 veps på terrassen en gang i fjor sommer, de var overalt, det ble bare et helsikes pes å sitte ute og spise, de gikk på oss og på maten, vi måtte bare inn til slutt.

Gammel 01-05-11, 22:12   #100
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi elsker å spise ute, men ikke i heit sommervarme, men vi gjør det likevel

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.