Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

[Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 19:10   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Hage] Hagearbeidstråden vår/sommer 2011

Mei: syrin og duftsjærsmin!

Klematis, ja. Den tidligblomstrende som jeg planta i skyggebedet i fjor har fått knopper allerede. Den sentblomstrende (Nelly Moser) som jeg planta i en krukke, ser helt dau ut. Men jeg gir den en sjanse, omkranset av stemorsblomster for å holde på humøret.

Jeg skal ikke gjøre noe hage-arbeid i år, i og med at jeg ikke har hage og det lille jeg har av det er nokså selvgående nå. Men jeg lurer på om jeg skal prøve meg på noen georginer i bedet, selv om det er ganske skyggefullt.. (men med kveldssol). Og så har jeg bestilt frø av noen flotte, fyllte valmuer, som skal sås på balkongen. Så kan vi nyte gleden ved å se det spire og gro!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.