Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Prinsebryllupet i England

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Prinsebryllup og hvor mye jeg bryr meg
Prinsebryllup? Hva? Når? Hvor? Hvem? 18 9,38%
Fullstendig likegyldig, men jeg vet hvem/hvor/når 67 34,90%
Likegyldig 21 10,94%
Bryr meg litt 18 9,38%
Helt nøytral - gidder ikke å irritere meg eller glede meg 40 20,83%
Bryr meg middels 16 8,33%
Følger godt med 8 4,17%
Synes dette er en viktig historisk begivenhet 9 4,69%
Blir å følge tv-sendingen ja, mye flotte antrekk å se 28 14,58%
Jeg skal feire prinsebryllup med venner og familie m/tiara og champis 3 1,56%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 192. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-11, 14:08   #181
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prinsebryllupet i England

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Nå smiler hun Er sikkert lettet.

Helt sikkert. Hun er nydelig!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:08   #182
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nydelig brudekjole. Minner om Grace Kelly. Men jeg synes hun skulle hatt oppsatt hår, hadde blitt mer elegant.

Gammel 29-04-11, 14:09   #183
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Utgangsmusikken var veldig spesiell. Minner ikke så rent lite om filmmusikk.

Jeg tenkte Star Wars faktisk.

Gammel 29-04-11, 14:10   #184
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal de snart gå ut av kirka igjen? Da må jeg springe ned en tur i salgsavdelingen et ærend tror jeg, for der er det tv.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:10   #185
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Selv synes jeg ikke det var like rørende som Mette Marits og Haakon sitt eller det svenske kronprinsessebryllupet. Har nok litt med tradisjoner og hva jeg er vant til.

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:10   #186
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Jeg tenkte Star Wars faktisk.

Jeg også.

Gammel 29-04-11, 14:11   #187
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Selv synes jeg ikke det var like rørende som Mette Marits og Haakon sitt eller det svenske kronprinsessebryllupet. Har nok litt med tradisjoner og hva jeg er vant til.

De skandinaviske bryllupene har liksom vært litt mer personlige syns jeg .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:13   #188
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

De skandinaviske bryllupene har liksom vært litt mer personlige syns jeg .

Britene er vel mer stive og formelle? Fikk forresten ikke med meg vielsen, så kan ikke uttale meg.

Gammel 29-04-11, 14:16   #189
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Vielsen var vakker og pompøs noe som seg hør og bør i et slik bryllup men de kunne lagt inn noen personlig ord i talen synes jeg.
Bruden var vakker, enkel og elegant. Dog kunne slepet vært myyyyyye lengre
Da går jeg ut i solen og over til naboen for å dekke bord til en annen festlig anledning. Kanskje får jeg litt champis med.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:20   #190
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Standard

[quote=Hillary;2773079]Vielsen var vakker og pompøs noe som seg hør og bør i et slik bryllup men de kunne lagt inn noen personlig ord i talen synes jeg.
Bruden var vakker, enkel og elegant. Dog kunne slepet vært myyyyyye lengre
[quote]

Enig!
Kommer nok også til å huske dette bryllupet for alle hattene.

Gammel 29-04-11, 14:22   #191
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun er så nyyydelig, og de ser så lykkelige ut nå!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:29   #192
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Enig med dere som sier at det var lite lite personlig, og at det Norske, Svenske og Danske bryllupet var noe helt annet. Men jeg synes de var så fine, kirken var nydelig og smilene kommer mer og mer frem, de ser lykkelige ut nå.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:35   #193
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hvorfor skal ikke han ha ring??

Det er vel ganske vanlig i utlandet. I Sverige får som regel ikke mannen ring, han har forlovelsesring.

Nå har jeg ikke lest hele tråden, jeg våknet for litt siden, men blir det noen fest eller hva skjer nå etterpå?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 14:38   #194
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det er vel ganske vanlig i utlandet. I Sverige får som regel ikke mannen ring, han har forlovelsesring.

Nå har jeg ikke lest hele tråden, jeg våknet for litt siden, men blir det noen fest eller hva skjer nå etterpå?

Fest for 300 nærmeste i kveld.

Gammel 29-04-11, 14:40   #195
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og la hun igjen brudebuketten på den ukjente soldatens grav?

Gammel 29-04-11, 14:40   #196
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Fest for 300 nærmeste i kveld.

Bare 300.

Gammel 29-04-11, 14:42   #197
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Og la hun igjen brudebuketten på den ukjente soldatens grav?

Nei.

Gammel 29-04-11, 14:45   #198
Nelly
Superduperaktiv

Nelly sin avatar

Standard

Bare 300.

De gamle blir sendt hjem.

Gammel 29-04-11, 15:16   #199
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tiaraen var dronningen sin. En eller annen hadde fått den av sin mann 3 uker før han ble konge (gud så god hukommelse jeg har)

Har du ikke sett Kongens Tale?
Det er dronningmorens tiara (Bonham Carter), kjøpt til henne av mannen (selveste Colin Firth :hjerter) - 3 uker før han ble konge
Og gitt videre til dronning Elisabeth i 18-årsgave.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-11, 15:27   #200
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Aw, så kort kyss! De skulle tatt i litt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.