Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Legalisering av narkotika?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Bør narkotika legaliseres?
Ja, narkotika bør legaliseres og selges fritt 1 0,97%
Nei, men det bør kunne gis narkomane på resept 16 15,53%
Nei, narkotika bør overhodet ikke legaliseres 61 59,22%
Har ikke gjort meg opp en mening/ser argumenter både for og mot 10 9,71%
Bruk av all narkotika bør legaliseres 0 0%
Noen former for narkotika bør legaliseres, både salg og bruk 6 5,83%
Bruk av noen former for narkotika bør legaliseres 9 8,74%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 21:02   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Legalisering av narkotika?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

LYKKELITEN..... i sånne debatte så får det ikke hjelpe om en er konstruktiv aldri så mye....

Og med tanken på att ungen min da muligens skulle flyge rundt på billig heroin i fremtiden....

Jeg dauer!!!! Mere politi, mere tollere, strengere dommer på bakmenn, ja ikke veit jeg. Det sitte helt sikkert folk her som har mer greie på dette enn meg, men jeg skal jamensemeg si meningen min i denne saken. KOnstruktiv eller ikke.

Hvor saklig blir det med legalisert dop om en ser det i forhold til sine egne barn???

Du tror altså at barna dine lettere blir narkomane dersom narkotika legaliseres? Det er vel det man strides om, det er ikke et helt entydig svar på det vel. Når det gjelder å ta en blås for å slappe av, er det en god del voksne mennesker som gjør dette dann og vann, uten å være avhengige eller at de kan klassifiseres som narkomane av den grunn. Legalisering av narkotika-debatten er ganske delikat, og det er selvfølgelig også gode grunner for å se på andre faktorer som straff av bakmenn, politiressurser, tollere, behandlingsmåter, bevilgning til mer omfattende og nytenkende behandling osv...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:09.