Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røde kors - en ubedt gjest som trenger seg på

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-11, 09:01   #21
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Røde kors - en ubedt gjest som trenger seg på

Jeg tenker som så at mannen er en dust og absolutt ingen av de hundrevis av småtrollene jeg har plastret og trøstet på Tusenfryd i min hjelpekorpskarriere, noensinne følte at jeg trengte meg på.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:14   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

og absolutt ingen av de hundrevis av småtrollene jeg har plastret og trøstet på Tusenfryd i min hjelpekorpskarriere, noensinne følte at jeg trengte meg på.

Kanskje det var du som hjalp meg da jeg fikk whiplash av spaceshoten og måtte ligge to timer i mørket i Røde Kors-stua for å komme meg. :morsomt i ettertid:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 28-04-11 kl 10:53.
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 09:47   #23
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste at han mener Hovedredningssentralen fikser biffen, liksom. Jepp. Hvor mange mannskaper har de stående klare til å sende ut hvor det måtte trengs?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 10:49   #24
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

La han sitte fast noen timer oppe på fjellet den dagen han blir skadet så tenker jeg pipa får en annen lyd.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.