|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det greit å bruke mobilen lydløst på kino? | |||
| Nei |
|
30 | 19,48% |
| Nei, kun diskret sjekking av klokka |
|
77 | 50,00% |
| Tjah, om filmen er skikkelig dårlig så |
|
5 | 3,25% |
| Nja, en tekstmelding eller to burde gå greit |
|
40 | 25,97% |
| Ja, absolutt. Man må jo la verden vite hvor man befinner seg og hva man gjør til en hver tid!? |
|
2 | 1,30% |
| Deltakere: 154. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Passiv
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Når jeg tenker meg om så venter jeg jo treern her. Og en ting sier jeg. Hvis jeg må gjennom enda en fordømrade kinooppvekst med Ole Brumm - da ser jeg det som en menneskerett å få gjøre noenlunde hva jeg vil. |
|
|
|
#102 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg vet du spøker SF, men for å være litt seriøs så syns jeg det er viktig å gå foran som gode eksempler når man er på barnefilm. Og de kjipeste barneskolene man virkelig ikke vil se, de venter man til kommer på DVD, også slumrer man i sofaen ved siden av lykkelig barn. Det finnes mange virkelig gode barnefilmer, og det gjorde det da dine eldste var små også.
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Problemet er at for de aller minste så er Ole Brumm en Stor Opplevelse. |
|
|
|
#105 |
|
Passiv
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?
Hehe - du synes du ser det: |
|
|
|
#106 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg har hatt mine med på familiefilmer. Itj no anna! Fra de var halvannet. (Den mellomste, riktignok, eldste ventet vi litt lenger med, og minsten har ikke ro i ræva, så han fåkke vær med.)
|
|
|
#107 |
|
flisespikker
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg synes ikke det er greit å bruke mobiltelefon på kino - lyset forstyrrer mye mer enn folk åpenbart er klar over, også selv om knappene er lydløse. Selvsagt finnes det mer og mindre diskrete måter å sjekke klokke og tekstmeldinger på, og hvis jeg ikke ser at folk gjør det, så er det naturligvis heller ikke forstyrrende.
|
|
|
#108 |
|
Glamorøs
|
Du kan tvinge både mann og store barn til å ta brumm-vakta. Når det er sagt, så har vel ikke den jevne treåring superkoll på kinoprogrammet, slik at det er fullstendig mulig å bestemme at man skal se en bra barnefilm. Det finnes faktisk en del av dem innimellom Brumm og nordisk drama! Helt sant!
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg tipper nok vi skal få med oss absolutt alt sammen. Inklusive Brumm. |
|
|
|
#110 |
|
Glamorøs
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg kan berolige deg med at Ole Brumm har aldri gått på kino de seks årene jeg har hatt barn. Jeg ante ikke at det noensinne hadde gjort det heller.
|
|
|
#111 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#113 |
|
Textrovert
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Rio var grufull. Til og meg JEG tok opp telefonen en gang da og så på klokka. Men bare fordi vi satt ytterst på en rad og det satt ingen verken ved siden av oss, foran oss eller bak oss. Ellers hadde jeg ikke gjort det.
|
|
|
#115 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes 3D på kino er skuffende dårlig, det er jo nesten ikke noe forskjell på 3D og vanlig film. Gi meg 4D, da snakker vi. Da må man jo virkelig dukke fordi man føler man får slengt ting i ansiktet osv, det er fantastisk.
|
|
|
#116 |
|
Textrovert
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg hater 3D. Jeg ser ikke 3D-effekten, men det hadde vært greit nok, hadde det ikke vært for at jeg ofte "ser dobbelt", dvs. jeg får den ekle dobbelteffekten som om jeg skulle sett 3D-filmen UTEN 3D-briller.
|
|
|
#117 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg ser veldig godt forskjell på 3D og vanlig, heldigvis. Og jeg synes Rio var helt grei og til tider ganske morsom. Det er jo en barnefilm, så klart.
|
|
|
#118 |
|
Passiv
|
Jeg bare gjetter vilt her nå - du har skjeve hornhinner? |
|
|
|
#119 |
|
Textrovert
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jeg er usikker på om jeg har skjeve hornhinner, jeg har i alle fall ikke samsyn på øynene. Er det det samme? Jeg har visstnok hva den franske optikeren jeg var hos i fjor en "kåmpleeeeks pråblematik", og optikeren jeg var hos sist gang synes det var et under at jeg verken så dobbelt eller hadde konstant hodepine. Så NOE er det.
|
|
|
#120 |
|
Passiv
|
Sv: Stille bruk av mobiltelefon på kino - er det greit?Jepp. Og der har du nok grunnen til at du sliter med 3D også. |
|
![]() |
|
|