Sv: Elin
Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.
jeg svei av altfor mye penger på rensekrem, dagkrem, øyenkrem og sminkefjerner i merket Clinique, og nå sitter jeg her med tørr flassehud over nesten hele pannen, nesen og kinn 
Jeg har lyst å få pengene tilbake på parfymeriet jeg kjøpte det. Jeg sa jeg hadde veldig sensitiv hud og at jeg var tørr i huden før jeg handlet disse produktene. Er det noen som vet om det er "god nok" reklamasjonsgrunn?
Alternativt har jeg kanskje lyst å sende mail til Clinique direkte for å høre hva de sier. Jeg kan hvertfall ikke bruke noen av produktene deres.
What to do?
Gå tilbake til parfymeriet og tilbakemeld erfaringene dine, og skriv gjerne klage til Clinique også. Jeg vet maaaaange som får utslett av Clinique sine produkter og det til tross for den offensive markedsføringen de driver på med hvor utrolig mildt og parfymefritt osv. disse produktene er. Det hjelper lite når de er 100% kjemisk fremstilt og gud vet hvilke kjemikalier de putter oppi, men bra er de i alle fall ikke.
På denne siden kan du ta kontakt med Clinique:
http://www.clinique.no/page-50.html