Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dagens gode gjerning! [Spørreundersøkelse]

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-11, 18:07   #41
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagens gode gjerning! [Spørreundersøkelse]

Da har jeg også svart.

Gammel 24-04-11, 21:11   #42
Gladis
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Tromsø
Gladis har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg har svart

Ser dere har en e-post som man man skrive til dersom man vil høre om resultatet av studien, men kan dere ikke legge ut noen ord om det her også da?

Takk for tipset! Tilgang til resultatene av undersøkelsen vil bli gitt ved å sende oss en mail til: helse2011@yahoo.no etter endt besvarelse. Den vil bli offentliggjort i slutten av mai/begynnelsen av juni.

Takk for alle svar!

Gladis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 21:16   #43
Gladis
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Se der, ja. Det lønner seg å gi ordentlig informasjon ut om man vil ha ordentlig informasjon tilbake. Jeg svarte under tvil sist.

Vær klar over til refleksjonsnotat e.l. at utvalget dere får respons fra her kan være med å vri resultatet i undersøkelsen litt, da det muligens er flere her enn gjennomsnittet som er interessert i matens tilsetningsstoffer, proteininnhold, sukkerinnhold etc.

Takk for tilbakemelding! Vi har også fått svar på undersøkelsen fra andre typer forum med ulike interesseområder. Vi håper kombinasjonen av respondanter fra ulike forum vil gi oss en mer korrekt sample av populasjonen. Takk for ditt svar!

Gammel 24-04-11, 21:26   #44
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Da har jeg også svart

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 23:15   #45
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Svart.

Gammel 24-04-11, 23:23   #46
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lever lavkarbo og mine svar veksler litt pga. at jeg tror det dere mener med sunn mat ikke samsvarer med det jeg mener er sunn mat. Ergo snodige svar.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 23:36   #47
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Done.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-11, 23:49   #48
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har svart.
Digresjon: Heter det virkelig aldrene, som i aldrene til dine barn. Det høres fryktelig feil ut i mine ører.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:02   #49
Gladis
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Har svart.
Digresjon: Heter det virkelig aldrene, som i aldrene til dine barn. Det høres fryktelig feil ut i mine ører.

Her har det tydeligvis sneket seg inn en liten skriveleif, muligens preget av forfatterenes nord-norske dialekt. Takk for opplysningen!

Gammel 25-04-11, 00:02   #50
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gladis, her.

Takk for tilbakemelding! Vi har også fått svar på undersøkelsen fra andre typer forum med ulike interesseområder. Vi håper kombinasjonen av respondanter fra ulike forum vil gi oss en mer korrekt sample av populasjonen. Takk for ditt svar!

Bare det å faktisk eie en pc, ha råd til internettilgang og ha lese- og skrivekyndighet til at man faktisk gjør det for moro skyld av ren egeninteresse gjør at utvalget blir skjevt. Men det er jo ikke noen big deal så lenge dere problematiserer det og tar høyde for det i tolkningene deres.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-11, 00:06   #51
Gladis
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg lever lavkarbo og mine svar veksler litt pga. at jeg tror det dere mener med sunn mat ikke samsvarer med det jeg mener er sunn mat. Ergo snodige svar.

Takk for tilbakemelding! dette er interessant fordi lavkarbo, ketosebasrte dietter, vegansk kosthold og kosthold uten gluten, laktose etc. er i våre øyne sunn kost fordi det er eksempler på kosthold som er tilpasset hver enkel og gir en positiv/sunn effekt på den enkeltes helse. Derfor vil det være naturlig å svare at man er litt eller helt enig i at man spiser sunn mat/kost på dette spørsmålet

Gammel 25-04-11, 00:08   #52
Gladis
Nybegynner

Standard

Det stemmer som du sier charlie. Og dette er en problemstilling som vi vil ta høyde for i oppgaveskrivingen :-)

Gammel 25-04-11, 00:10   #53
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Ser nå at det er mangler i spørreskjemaet, som det nevnes. Jeg leser deklarasjoner primært pga mine barns laktoseintoleranse. Så det har eg. Lite med meg å gjøre. Ifht hvor kjønnsspesifikt det er - kvinner er nok oftere den som har ansvar for å tilrettelegge for barns allergier.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.