Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Praktisk eller typete?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-11, 22:05   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Praktisk eller typete?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg hadde slitt med å holde meg alvorlig. Kan ikke være lett å være lærer som skal holde seg til temaet.

Jeg husker at vi lo godt, og han var rød fra hårfestet og ned. Ørene hans kunne fungert som Ona fyr en mørk kveld. Han var så seriøst at han nok hadde direkte vondt tror jeg.

Hadde jeg vært lærer så hadde jeg jo flira litt tror jeg - går da ikke an å ta så alvorlig på alt. Og i hvert fall ikke med ungdommer. Vi utsto jo ikke fyren, ut over at det var råartig å få han sint.

Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 22:06   #42
Left
Passiv

Standard

Men det var kanskje sko vi skulle snakke om her?

Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 22:13   #43
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

:btdt:
Vi hadde en dødsseriøs, og utrolig kjip musikklærer, som i en time lurte på om vi visste hvilken epoke musikken vi hørte på kom fra.
Han legger til litt sånn småmorsomt fra hans side " Det er en tid dere beveger dere inn i nå"....
Da kommer det tørt fra sidemannen min; "Puberteten"?

Sånt flåset man virkelig ikke med, så ut på gangen med seg!

Utrolig bra svart!

Begge skoparene var stilige synes jeg, hvilke appelerer aller mest til deg da? Jeg hadde sikkert endt opp med de øverste, først og fremst fordi jeg nok har mest klær som går til de skoene.

Gammel 28-03-11, 22:21   #44
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg forelsket meg bittelitt i det øverste paret, og vurderer om jeg trenger de fortløpende.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 22:29   #45
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Eurosko på Oslo City har Fly London og El Naturalista, det er jeg bombesikker på. Det er en ganske god skobutikk med bredt utvalg, mye mulig at de også har Art. Og så er det mellom Oslo S og Trapes sko i Storgata.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-11, 22:30   #46
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Nederste.

Gammel 28-03-11, 22:34   #47
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville valgt de øverste hvis du skal bruke de til skjørt og kjoler. De nederste blir litt for flate til det, synes jeg. Til jeans passer det godt med de røde.

Gammel 29-03-11, 09:31   #48
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er nyfrelst på Art sko, etter å ha kjøpt meg skolettene som ligner de øverste skoene. Supergode på foten .

Jeg ønsker meg de øverste . De røde er morsomme, men passer vel best til bukser ? De øverste er nok lettere å bruke til flere antrekk, blandt annet skjørt og kjoler. Tror jeg

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 11:31   #49
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

De nederste ligner på skoene her sammen med Avoca kjole - det ser jo ganske stilig ut?

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 19:23   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo gratis frakt hos Brandons, og lett å returnere. Så det går jo an å bestille. Særlig om noen her har skoene og kan si noe om str?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-11, 19:28   #51
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde de øverste i butikk i dag og de var kjempegode!

Gammel 21-04-11, 00:37   #52
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som har prøvd den nederste modellen?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 10:59   #53
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Da ser jeg plutselig ut som en formingslærer med en gang vel?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hva er galt med formingslærere? Er de en egen rase eller noe?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 23:04   #54
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

De nederste ligner på skoene her sammen med Avoca kjole - det ser jo ganske stilig ut?

Det er jo clogs!
Tresko.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.