Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Flere som mener man får bedre service på Østlandet enn i Trøndelag?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-11, 23:18   #21
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Flere som mener man får bedre service på Østlandet enn i Trøndelag?

Etter å ha bodd ca 50 - 50 av tiden de siste femten årene i både Oslo og i Trondheim er jeg veldig klar på at servicen jevnt over er både hyggeligere og bedre i Trondheim.

Mulig jeg har vært uheldig, men jeg opplever ofte butikk- og servicemedarbeidere i Tigerstaden som arrogante og nedlatende. Sjelden jeg opplever det i Trøndelag, men det kan selvsagt skje her også. Føler at stresset og tempoet er lavere i Trondheim, noe som gjør at folk tar seg bedre tid til en hyggelig kommentar eller hjelpende hånd.

Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-11, 00:04   #22
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flere som mener man får bedre service på Østlandet enn i Trøndelag?

Det kommer jo veldig an på hvilke butikker man går i også. Jeg har et par favorittbutikker i Oslo som kunne fått medalje for god service. Og tilsvarende i Trondheim. Så har man andre butikker i begge byer som er helt krise med tanke på nedlatenhet og dårlig kundebehandling. Spesielt synes jeg det er spooky med ansatte som bare står der og ser.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:31.