|
|
#481 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Pannekaker
Kjenner du så godt til kostholdet til alle disse menneskene altså? Jeg har en ganske stor omgangskrets, men jeg vet faktisk veldig lite om hvor mye junk eller godteri disse menneskene putter i seg hver dag. I hvert fall vet jeg ikke nok til å kunne skrive innlegg om det på forum, føler jeg. DEt er klart, jeg kan anta og tro osv., osv., men det gidder jeg ikke bruke tid på. Er det så åpenlyst for deg hvordan alle disse spiser altså?
|
|
#482 |
|
© All rights reserved
|
Godt det var flere enn meg som fikk rene halleluja-stemningen her. |
|
|
|
|
#483 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: PannekakerJeg synes jo det er så snedig at det blir halleluja-pannekake-stemning her (jah) når det i andre tråder er sånn "ja vi spiser jo aaaldri hvitt brød, vi baker vårt eget", og sukker er Djevelens Verk, ungene mine får ikke lørdagsgodt engang de tenk for det er så usunt, og raske karber skal man ikke ha i seg, Toro (som jo også nevnes her) er hvertfall ikke comme il faut, vi spiser baaaare sunn mat, osv. |
|
|
|
|
#484 |
|
© All rights reserved
|
Sv: PannekakerDere skal få ha de fordømrade pannekakene i fred for meg. :raus: Men å påstå at alle helseplager (som MS, feks) kan kureres med kostholdsendring, det synes jeg er i drøyeste laget. I mine ører blir det som å påstå at om du bare tar i mot Jesus, så blir du kvitt alle plager. Verden funker ikke sånn. |
|
|
|
|
#485 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PannekakerJeg håper ingen melder meg til barnevernet, men i dag har barnet mitt spist hjemmelaget fiskegrateng med Bra Ingredienser(TM), dog fikk jeg ikke kvalitetssikret potetene og grønnsakene, da vi ringte til svigers, og sa at vi tok med oss fiskegrateng, og kom på besøk.
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 20-04-11 kl 23:20. |
|
|
|
|
#486 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: PannekakerJeg bekymrer meg litt for om du har ører, Nip. Eller øyne, siden vi skriver. Hvor mye av motargumentene du får her inne går egentlig inn? Du har flere gode poenger ang sammenhengen mellom mat og helse, men det finnes ikke moderasjon i deg. Enten er det sånn eller sånn. Er alt i livet ditt sort eller hvitt? Stort eller lite? Jeg tror ikke et sekund på at du vet alt om matvanene til personene a-o. Antagelig vet du bare en liten brøkdel - basert på observasjoner i sosiale lag der folk har for vane å skeie ut (pølsegrilling, kurvfest, restaurantbesøk). Hadde du sett meg spise hadde du nok lurt på hvor all overvekten kom fra. Du kunne observert meg i mange sosiale settinger og ikke sett annet enn inntak av salat og grovt brød. Overspisingen tar jeg meg nemlig av hjemme. Uten selskap. Klart jeg hadde gått ned i vekt ved å spise bedre i alle situasjoner, men akkurat som deg har jeg et usunt fokus på mat. Jeg: bruker maten som erstatning for noe annet. Du: kan ikke få det sunt nok og legger deg for mye borti hva andre har i matpakken sin.
|
|
#487 |
|
© All rights reserved
|
|
|
|
|
|
#488 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke sagt at det kan kurere MS, men jeg tror kosthold, livstil og trening kan kurere ekstremt mye, mer enn mange tror. |
|
|
|
|
#489 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: PannekakerJeg håper ikke mine venninner sitter på nett og legger ut om hva slags problemer jeg og andre har, og påstår at det har med kostholdet vårt å gjøre. Du er jo ikke spesielt anonym her Nip, så jeg tipper at vennene dine kan kjenne seg igjen på lista du har lagt ut. |
|
|
|
|
#490 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: PannekakerNip: Jeg synes du er så drøy i skrivemåten din at jeg ikke får sagt det slik jeg vil. For meg oppfattes du som frekk, sarkastisk og temmelig bitchete. For ikke å snakke om barnslig snurt. Det er mye "whatever" og "talk to the hand" mellom linjene her.
|
|
#491 |
|
Jeg er veldig enig med deg. |
|
|
|
|
#492 |
|
Rockesøster
|
For min del handler dette IKKE om at du prøver å ta fra meg pannekakene mine (som forøvrig begrenser seg til en 4-5 i året pga at jeg synes det er dritkjipt å steke). Det det dreier seg om for min del er at du utviser et helt fanatisk syn, og ikke er i stand til å nyansere det du gir uttrykk for her. Sist redigert av Nextlife : 21-04-11 kl 00:05. Årsak: skrivefeil |
|
|
|
|
#493 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: PannekakerJeg tror du skal definere et godt kosthold for oss, Nip.
|
|
#496 |
|
This is normal!
|
Sv: PannekakerJeg har drukket Tab X-tra i kveld. Jeg har også lært meg å lage sånn spoilertag eller hva det nå heter.
|
|
|
#498 |
|
audio, video, disco
|
|
#500 |