Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Rake, rive ... eller rakerive?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Se resultatene: Hva kaller du det praktiske hagehjelpemiddelet?
Rake 60 60,61%
Rive 36 36,36%
Rakerive 3 3,03%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 19:56   #1
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Rake, rive ... eller rakerive?

Ordet "rive" har nå offisielt mistet all mening.

Minner meg om en bløt vits. Mannen møtte kompisen oppi gata med en rive på skulderen. Han spurte "hvor skal du da?" "Jo, jeg skal rake veien hjem".

Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 20:06   #2
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Ordet "rive" har nå offisielt mistet all mening.

Minner meg om en bløt vits. Mannen møtte kompisen oppi gata med en rive på skulderen. Han spurte "hvor skal du da?" "Jo, jeg skal rake veien hjem".

Jeg skal fra nå av kalle rake, rive, gressrive, plastrive, høygaffel, silogaffel, møkkagreip, rekegaffel, salatgaffel, middagsgaffel, kakegaffel, lyster, trefork, trident og hva-har-du for tanngreie. eller no' sånt

Gammel 17-04-11, 22:53   #3
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg skal fra nå av kalle rake, rive, gressrive, plastrive, høygaffel, silogaffel, møkkagreip, rekegaffel, salatgaffel, middagsgaffel, kakegaffel, lyster, trefork, trident og hva-har-du for tanngreie. eller no' sånt

Eeeeelller bare det heldekkende begrepet RAKERIVE.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 23:06   #4
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Eeeeelller bare det heldekkende begrepet RAKERIVE.

Nehehei. Jeg synes det er artig å lære nye ord, og kalle ting ved det rette navn. Nå må jeg pugge de gaflene.

Gammel 18-04-11, 08:01   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Men vi kaller fremdeles en spade for en spade?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.