Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 19:09   #381
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Jeg synes pannekaker er veldig godt. Aller aller best med nugatti eller sjokoladepålegg inni. Det har jeg smakt to ganger, og det var digg.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 19:11   #382
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burugle.

Jeg glemte å lage pannekaker den dagen jeg hadde bestemt meg for det, så jeg har pannekaker tilgode til påsken.

007 er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 19:36   #383
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Nå fikk jeg lyst på pannekaker. Først noen med blåbærsyltetøy, og så noen med sukker på til dessert.

Det var fakta her i dag og i går gitt. Pannekaker med blåbær til middag i går og minstemann fikk med seg kalde pannekaker med sukker på i barnehgen i dag *vill og gal*

Gammel 15-04-11, 19:46   #384
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg steker pannekaker akkurat nå. Eggene er kokt, baconet står for tur. Og den hjemmelagde tomatsuppa. Denne gangen hadde jeg i en dasj byggmel sammen med den sammalte hveten.

Kanskje jeg skal prøve brunt sukker på i stedet for hvitt sukker som jeg vanligvis bruker, det høres godt ut. Namm, jeg gleder meg til dagens middag, som jeg alltid gleder meg til pannekakemiddagene mine. Og så får alle buruglene bare ha det så godt, det de sitter og glor.

ElinM er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 19:50   #385
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Hipster owl doesn't eat pancakes, he eats okonomiyaki. You've probably never heard of it.

Gammel 15-04-11, 19:51   #386
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pannekakehuset var det noe som het på det senteret jeg jobbet i min ungdom. Der serverte de fylte middagspannekaker. Det var kjempegodt!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 19:53   #387
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Pannekakehuset var det noe som het på det senteret jeg jobbet i min ungdom. Der serverte de fylte middagspannekaker. Det var kjempegodt!

Drømmer tilbake til IHOP (international house of pancakes) i Usa ... Der fikk man pannekaker i alle varianter.

ElinM er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 19:59   #388
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet hva okonomiyaki er! Jeg vet! Jeg vet! :rabiat Hermione:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 20:04   #389
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

... nå må hipster owl finne noe annet å spise.

Gammel 15-04-11, 20:13   #390
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hipster owl doesn't eat pancakes, he eats okonomiyaki. You've probably never heard of it.

Åh, er det sånn som man steker på en stor jernplate på bordet, blandet med grønnsaker og kjøtt og sånn? Som en slags pannekake? Det har jeg nemlig spist en gang. Det var litt sånn sært. Alle bordene hadde en egen stekesone, og så valgte man ingredienser fra en meny og stekte maten selv. Det ble ikke sånn kjempegodt, akkurat.

Sist redigert av Kanina : 15-04-11 kl 20:19. Årsak: Underlig bruk av kursiv!
Kanina er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 20:16   #391
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, sånn. Jeg har smakt både vond og rar okonomiyaki og skikkelig god og elegant okonomiyaki. :dreper hipsterugla:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 20:18   #392
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Aha. Jeg tror kanskje jeg var på en litt billig versjon. Litt sånn veikro-utgave.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 20:19   #393
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Fineste avsporingen!

Gammel 15-04-11, 20:21   #394
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Det hørtes virkelig fælt ut Kula!

Ja ikke sant. Stakkars meg.

Men i påsken skal jeg lage amerikanske pannekaker med masse lønnesirup og bacon. DET er godt det. På hytta. Av og til. En sjelden gang.

Gammel 15-04-11, 20:33   #395
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elevene mine omtaler denne damen som en burugle btw:

007 er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 20:47   #396
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg brukte rådet noen andre kom med litt tidligere i tråden og hadde brunt sukker på min pannekake og det var veldig godt. Jeg har aldri tenkt på det før, men det skal jeg gjøre igjen.

Jeg er glad du likte det.

En gang hadde ungene arvet et tilhengerlass med flasker fra noen i familien. Mannen tok dem med i butikken og de stod foran begge panteautomatene i lang tid. I sekkene var det stort sett ølflasker og bokser og mannen følte seg lite lur da rektor kom forbi og stoppet opp for å hilse på åtteåringen og tolvåringen som stod til knes i ølflasker. Jeg er glad jeg ikke var der. Ungene var lykkelige og 1500 kroner rikere.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 22:34   #397
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Kanskje jeg skal prøve brunt sukker på i stedet for hvitt sukker som jeg vanligvis bruker, det høres godt ut.

Mannen min insisterer på brunt sukker på pannekaker. Jeg synes det har en ekkel røyksmak. Men det er godt i cookies og sånt.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 22:35   #398
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

En gang hadde ungene arvet et tilhengerlass med flasker fra noen i familien. Mannen tok dem med i butikken og de stod foran begge panteautomatene i lang tid. I sekkene var det stort sett ølflasker og bokser og mannen følte seg lite lur da rektor kom forbi og stoppet opp for å hilse på åtteåringen og tolvåringen som stod til knes i ølflasker. Jeg er glad jeg ikke var der. Ungene var lykkelige og 1500 kroner rikere.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 15-04-11, 22:38   #399
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir pannekaker laget på egg fra burugle særlig gode?

Gammel 15-04-11, 23:19   #400
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mannen min insisterer på brunt sukker på pannekaker. Jeg synes det har en ekkel røyksmak. Men det er godt i cookies og sånt.

Råsukker. Ingen røyksmak, bare godt.

Chanett er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
ugler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.