Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvem pynter du deg for?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-11, 17:20   #21
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem pynter du deg for?

Jeg kler meg vel først og fremst for å føle meg fin og komfortabel selv, alt etter anledning. Men jeg vil jo gjerne at mannen skal syns jeg er fin også. Og så er det hyggelig å pynte seg litt når en skal treffe venninner også.

Jeg har ikke verken snekkerbukser, leopardtrykk, Doc Martens eller jumpsuit, og var heller ikke fristet av noe av det andre på lista.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 20:45   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg pynter meg først og fremst for meg selv. Jeg føler meg utrolig vel dersom jeg har klær på som ser bra ut på meg, håret er nyvasket og og sminken sitter.

Gammel 15-04-11, 20:54   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal slutte å pynte meg. Jeg har nemlig oppdaget at alle unge menn ser på min langbente og blonde tenåringsdatter, så nå kan jeg like godt understreke at jeg er ei gammel kjerring.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 20:57   #24
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Mest for meg selv. Jeg kan fint pynte meg når jeg er hjemme alene. Dvs ta på noe pent, sminke meg og ordne håret. Jeg liker å se fin ut for andre også. Kvinner og menn.

Gammel 15-04-11, 21:01   #25
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Menn :enkel:

Altså: det er jo klart at jeg pynter meg for meg selv, for å føle seg fin og vel. Men jeg føler meg vel når andre synes jeg er fin. Er jeg alene hjemme, kan jeg gjerne dasse rundt i pysj.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 21:05   #26
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Egentlig bare for Mannen.

Eller også for Jobben.

Fanken også, så dere tror ikke Jobben eller Mannen liker den leopardmønstrede jumpsiuten min?

Gammel 15-04-11, 21:13   #27
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler meg i klær som jeg synes er fine, og som fremhever det som er fint ved meg. Samtidig vil jeg jo gjerne at mannen skal synes at jeg er fin, søt eller tiltrekkende (alt etter som), og selv om han nok ikke synes alt i klesskapet mitt er like fint, så får jeg mange komplimenter fra ham.
Det er heller ikke galt å få komplimenter fra arbeidskollegaer (menn og kvinner) og venner for hvordan man tar seg ut.

På den lista er det kun Dr Martens som bor i mitt skap, så jeg er kanskje mann jeg også?

Gammel 15-04-11, 21:23   #28
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For meg selv. Jeg tar på meg det jeg liker og føler meg komfortabel i. Jeg blir selvfølgelig veldig glad for komplimenter, men jeg kler meg ikke for andre.

Og Dr.Martens skoene kvitter jeg meg aldri med. De andre tingene på lista synes heller ikke jeg er spesielt fint.

Gammel 15-04-11, 21:28   #29
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Etter å ha lest artikkelen kan jeg konkludere med at jeg er en mann.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:03   #30
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Meg selv.
Deretter for andre kvinner og til slutt for menn.

Hehe, jepp, sånn er det!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 22:28   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

Jeg må pynte meg litt for å føle meg opplagt og vel.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:21   #32
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg sminker meg faktisk hver dag for lillebror.

Gammel 15-04-11, 23:25   #33
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler meg, ordner hår og sminker meg hver dag, selv om jeg ikke skal ut av huset. Jeg våkner aldri skikkelig om jeg subber i pysj/joggebukse, jeg må i dusjen, ta på linser og litt sminke og stelle håret. Kun for meg selv, for at jeg skal føle meg vel, våken og opplagt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:28   #34
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler meg, ordner hår og sminker meg hver dag, selv om jeg ikke skal ut av huset. Jeg våkner aldri skikkelig om jeg subber i pysj/joggebukse, jeg må i dusjen, ta på linser og litt sminke og stelle håret. Kun for meg selv, for at jeg skal føle meg vel, våken og opplagt.

Amen!

Gammel 15-04-11, 23:32   #35
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 17:05.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:35   #36
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Dere som ikke pynter dere for dere selv: Føler dere dere komfortable med å gå rundt udusjet/ usminket/ i dasseklær etc når dere er alene hjemme og ikke skal treffe noen?

Jeg må pynte meg litt for å føle meg opplagt og vel.

Yess Jeg føler meg helt lekkersmekker nok i dasseklær og med håret til alle kanter, så lenge jeg ikke trenger å møte folk Det er deilig å slippe å gjøre en ting innimellom.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:35   #37
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Jeg kan finne på å gå på jobb for så å oppdage at jeg har sovehestehalen i håret fortsatt. Jeg har sjelden tid til å se meg to ganger i speilet når jeg skal på jobb.

Gammel 15-04-11, 23:37   #38
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tror jeg med hånden på hjertet kan si at jeg pynter meg for meg selv.

For å gjenta en episode i heimen for kun noen timer siden. Jeg har på meg min relativt nye, mellomblå chinosbukse, som er superbehagelig, og litt tøff, i mine øyne. Mannen er tydeligvis ikke enig:

Han: "Den buksa ser ut som noe overvektige amerikanske damer på 70 går med!"
Jeg: mumle
Han: "Jeg er i hvertfall ærlig!"

Gammel 15-04-11, 23:39   #39
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må også i dusjen, ordne håret litt og ha på meg litt sminke om jeg skal føle meg vel, selv om jeg er helt alene hjemme.

Men kan gjerne ha joggebukse på da.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 23:41   #40
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var noe sånt jeg også mente.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.