Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Solbriller: Klassiske Ray-Ban pilot

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-11, 09:43   #21
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solbriller: Klassiske Ray-Ban pilot

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns de er kjempekule, men har ikke funnet dem i liten nok størrelse for det lille fjeset mitt.

De har til barn også, og de er perfekte til oss med smalt ansikt.

Gammel 07-04-11, 10:51   #22
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt mine i flere år, gull med brune glass, og elsker de.

Gammel 07-04-11, 11:10   #23
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klart pilotbriller er kule!!
Tøtto har fått seg et par, riktig nok fra H&M, men kule lell. Nå skal jeg jakte på et par til meg også, så kan vi rocke gaten sammen.
(jeg kjøper ikke Ray-Ban da, blir nok noe billig greier fra H&M på meg også *kjip*)

Gammel 07-04-11, 11:32   #24
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

(jeg kjøper ikke Ray-Ban da, blir nok noe billig greier fra H&M på meg også *kjip*)

Jeg er egentlig der jeg også, men jeg har aldri fått billige solbriller som har sittet godt og derfor har jeg heller ikke orket å gå med dem mer enn korte stunder om gangen. Ender alltid opp med et par polaroid-briller jeg kjøpte på 90-tallet fordi de er de eneste som sitter godt og ikke klemmer eller sklir av.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-11, 11:41   #25
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen som kan anbefale en butikk i Oslo med godt utvalg av disse?

Gammel 07-04-11, 11:42   #26
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om du fremdeles har briller fra 90-tallet tror jeg du trygt kan investere i en litt dyrere variant av briller som du trives med ja!
Her i gården har briller en stygg tendens til å bli knekt eller få riper, alle fall etter at tøtto kom i hus. Jeg har samme problem som deg med å finne briller, har lite fjes og få briller passer formen, så det er litt surt når brillene blir ødelagt.

Gammel 07-04-11, 11:45   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det noen som kan anbefale en butikk i Oslo med godt utvalg av disse?

Optikus Synsam har hatt godt utvalg før, men jeg har ikke vært innom de nå i vår og sett.
Lille Grensen 2

Gammel 10-04-11, 13:25   #28
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker ikke pilotbriller, rett og slett.

Men Ray Ban lager noen veldig stilige Wayfarer briller som er veldig kule.

Gammel 13-04-11, 22:57   #29
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Absolutt lekre solbriller!

Jeg har rotet bort solbrillene mine i flyttelasset og tror nok det må bli shopping på meg også før påske... *plystre*

Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-11, 23:31   #30
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg er glad jeg kjøpte billigvarianten. Første par er allerede rotet bort på jobb (barnehage).

Gammel 14-04-11, 09:04   #31
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nå er jeg smittet og har kjøpt rayban pilotbriller med gull og brune glass den minste str. Har kjøpt på ebay så har ikke ide om jeg ser gal ut med dem. Kjøpte den minste utgaven. Jeg er lita og tror kanskje det bidrar til at jeg ikke ser enda mindre ut.

Gammel 14-04-11, 09:06   #32
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg kler ikke fasongen og ser ut som jeg er med i Derrick.

Gammel 15-04-11, 13:43   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Ray Ban Pilot er kjempe-tøft! Kjøp den minste modellen dersom du har smalt ansikt. Pilot-modellen finnes etterhvert i utallige utførelser. Jeg har i sølv med blå glass bl.a. Jeg elsker Ray Ban-briller og har 6 par. Fant ut på mine to år i Karibien at det er de eneste brillene som funker i sterk sol i tillegg til at de ser smashing ut. Fornuftig priset er de også

Gammel 15-04-11, 13:46   #34
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min maser hvert år om at jeg skal ha sånne. Men på meg ser de fullstendig dustete ut. Jeg kler ikke fasongen og ser ut som jeg er med i Derrick. Men hvis du har prøvd dem og føler de er kule, så kler du dem helt sikkert!

you and me, filifjonka

Gammel 15-04-11, 13:51   #35
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Nå ønsker jeg meg disse

Gammel 15-04-11, 14:31   #36
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... og ser ut som jeg er med i Derrick.

Det er jo litt av vitsen!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 14:38   #37
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:Harry Klein:
Jeg kjøpte den nest minste størrelsen i gull og brun, men er søren ikke sikker på om det var så lurt. Tror jeg må venne meg litt til dem.

Gammel 15-04-11, 15:22   #38
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

:Harry Klein:
Jeg kjøpte den nest minste størrelsen i gull og brun, men er søren ikke sikker på om det var så lurt. Tror jeg må venne meg litt til dem.

Få se da Sikker på at det er kjempe-kult og at det bare er en tilvennings-greie.

Gammel 15-04-11, 15:25   #39
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Få se da Sikker på at det er kjempe-kult og at det bare er en tilvennings-greie.

Hva mener du "få se"? Som i legge ut bilde? You crazy woman!

Men, ja, det er nok bare en tilvenningsgreie for jeg føler meg ganske kul også.

Gammel 15-04-11, 15:41   #40
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Herligfred. Bestilte fra ebay for to tre dager siden og nå er de forsøkt levert på døra!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.