Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert til kaffe

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-11, 20:19   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitert til kaffe

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Da jeg reiste så langt for kaffe, skjønte jeg ikke før på turen oppover at mannen og jeg ikke skulle i middagen. Jeg hadde lest invitasjonen for dårlig, og rett og slett ikke lagt sammen to og to. Jeg hadde frem til da vært i så få brylluper at jeg ikke visste at det gikk an å bare bli invitert til kaffen.

Jeg har noen venner som gjorde det samme; de hadde reist halve landet rundt, pyntet seg og reist til kirka og skulle bare sjekke invitasjonen for å finne ut når middagen begynte. Også var de bare bedt i kaffen og måtte tilbringe hele ettermiddagen og halve kvelden på hotellrommet, mens de ventet på at kaffen skulle begynne.

Det ble en god historie etter hvert da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 20:45   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns kaffegjester er en kjip greie, og har takket nei de gangene jeg har blitt bedt til det. jeg syns rett og slett man må innse at man ikke kan få i pose og sekk, enten har man muligheten til å be alle, eller ikke. begge deler er helt fair, men jeg sitter ikke og tvinner tommeltotter i pentøy mens jeg venter på at de skikkelige gjestene skal bli ferdige med den viktige delen av bryllupet, altså. Jeg beklager dersom det gjør noen lei seg, men sånn føler jeg det nå en gang. det betyr ikke at det ikke fins mange som syns det er kjempestas å bli bedt til kaffe, eller har hatt en fin fest som kaffegjest i bryllup.

Gammel 14-04-11, 20:46   #23
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke hvorfor folk inviterer langveisfarende på kaffe. Hvis de vil ha halve landet i bryllupet, men ikke har råd til det, har de valgt feil type fest tenker jeg. Men å invitere naboer og venners foreldre og vaktmesteren og tidligere barnevakter som bor i nabolaget på kaffe er hyggelig. Hvis folk bor langt unna, er det bedre med et "vi skulle gjerne hatt dere med, men har ikke råd".

Gammel 14-04-11, 20:51   #24
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes også det er kjipt å bli invitert til kaffe - jeg drikker ikke kaffe, og liker ikke kaker, og er a-menneske som liker å legge meg på et fornuftig tidspunkt, i de bryllupene jeg har vært (ordentlig) invitert i, har jeg likt middagen og talene aller best.
Så da vet dere dét

Men for all del, jeg har stor forståelse for at andre er litt mer raj-raj enn meg, og at enkelte til og med liker å komme seilende på ei fjøl midt i feiringen.

Gammel 14-04-11, 21:43   #25
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Dette er ca 80 mil ifra....Er i tenkeboksen!

Ja, føles litt kjipt ut...særlig siden vi har kjent hverandre godt i 5 år. Jeg flyttet nylig til en annen by. Så litt kjipt Men hyggelig å bli invitert i det hele tatt da

Hadde aldri reist 80 mil for å være kaffegjest.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Enig. Kortreiste kaffegjester er helt OK, men en invitasjon til langveisfarende kaffegjester er vel nesten å regne som en ikke-invitasjon.

Jeg har vært kaffegjest i ett bryllup og det er det mest tragiske jeg har vært med på. Vi måtte vente nesten 1 time på middagsgjestene enda vi kom klokkelslettet som sto, og bryllupsparet dro tidlig fra kaffefesten etterpå. Også har jeg vært i flere bryllup hvor det har vært bedt kaffegjester, men har vært en av middagsgjestene. I alle har ikke middagen vært ferdig til kaffegjestene har kommer og de har måttet vente. Etter disse opplevelsene så bestemte jeg at jeg aldri skulle ha kaffegjester til mitt bryllup, og det ble det ikke. Alle til middag og heller spare inn noen andre steder.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:44   #26
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Jeg syns kaffegjester er en kjip greie, og har takket nei de gangene jeg har blitt bedt til det. jeg syns rett og slett man må innse at man ikke kan få i pose og sekk, enten har man muligheten til å be alle, eller ikke. begge deler er helt fair, men jeg sitter ikke og tvinner tommeltotter i pentøy mens jeg venter på at de skikkelige gjestene skal bli ferdige med den viktige delen av bryllupet, altså. Jeg beklager dersom det gjør noen lei seg, men sånn føler jeg det nå en gang. det betyr ikke at det ikke fins mange som syns det er kjempestas å bli bedt til kaffe, eller har hatt en fin fest som kaffegjest i bryllup.

Hvis du tenker på meg så blir jeg litt lei meg hvis noen av våre gjester tenkte som deg, ja, men det kan jeg ikke styre og jeg fikk et flott bryllup. Synes det blir litt sånn fornærmet tante Olga-vibber av at man absolutt må sitte å tvinne tommeltotter og tenke at man ikke er en "skikkelig" gjest. Det er ganske vanlig at man samler seg som en gjeng og tar et glass sammen og som Nessie skisserer er det vel ikke akkurat å komme midt i feiringen i 18-19-tiden etter middag. Jeg er faktisk vant til at festen etterpå er vel så viktig for gjestene som å få middag og høre Onkel Pers tale.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:48   #27
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Hvis du tenker på meg så blir jeg litt lei meg hvis noen av våre gjester tenkte som deg, ja, men det kan jeg ikke styre og jeg fikk et flott bryllup. Synes det blir litt sånn fornærmet tante Olga-vibber av at man absolutt må sitte å tvinne tommeltotter og tenke at man ikke er en "skikkelig" gjest. Det er ganske vanlig at man samler seg som en gjeng og tar et glass sammen og som Nessie skisserer er det vel ikke akkurat å komme midt i feiringen i 18-19-tiden etter middag. Jeg er faktisk vant til at festen etterpå er vel så viktig for gjestene som å få middag og høre Onkel Pers tale.

Det viktigste er jo at du hadde et fint bryllup. Vi er bare uenige om kaffegjester i bryllup.

Men jeg syns det er greit å si det, for det kan jo være interessant for folk som planlegger bryllup å vite at mange syns det er litt kjipern, og ta det med i betraktningen.

Gammel 14-04-11, 21:50   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vant til at det blir stilt et lokale til disposisjon for kaffegjester med noe mat og drikke. Det er jo ofte en gjeng som kan ha det rett så moro og planlegge sprell til festen. Men det blir feil å invitere folk som bor 80 mil unna til kaffe. Det blir noe med utgiftene for å komme seg dit som ikke står i stil med det som blir påspandert når de kommer.

Gammel 14-04-11, 21:50   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg synes også det er kjipt å bli invitert til kaffe - jeg drikker ikke kaffe, og liker ikke kaker, og er a-menneske som liker å legge meg på et fornuftig tidspunkt, i de bryllupene jeg har vært (ordentlig) invitert i, har jeg likt middagen og talene aller best.
Så da vet dere dét

Men for all del, jeg har stor forståelse for at andre er litt mer raj-raj enn meg, og at enkelte til og med liker å komme seilende på ei fjøl midt i feiringen.

Jeg er bare innom og noterer bak øret at Appelsin isåfall må inviteres på forretten.

Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:53   #30
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er bare innom og noterer bak øret at Appelsin isåfall må inviteres på forretten.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:54   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis man bor i nærheten, er invitert til kaffe før kl. 20 om kvelden, og middagen faktisk er ferdig presis, så er kaffeinvitasjon helt greit.

Men når kaffen er satt til kl. 21, man møter opp 21:02 og blir sittende i foajeen og vente til kl. 22:15 fordi middagen trekker ut, og alle middagsgjestene er godt i farta når man endelig får slippe inn. For ikke snakke om når man er én av to(!) inviterte kaffegjester, som ikke kjenner hverandre fra før, og som må sitte og tvinne tommeltotter i pinlig taushet mens de venter på å få komme inn å være med på festen. Da er det ikke egentlig en invitasjon å trakte etter. (True story. Ikke min, heldigvis.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:55   #32
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det viktigste er jo at du hadde et fint bryllup. Vi er bare uenige om kaffegjester i bryllup.

Men jeg syns det er greit å si det, for det kan jo være interessant for folk som planlegger bryllup å vite at mange syns det er litt kjipern, og ta det med i betraktningen.

Ja, det er vel ikke en hemmelighet at mange synes det. Men jeg klarer bare ikke å se hva som er så utrolig kjipt. Har blitt bedt som kaffegjest i to bryllup selv, begge døtre av nabo av mine foreldre og ene gangen var fordi vi ikke var nære venner, men såpass at det var hyggelig å bli bedt og andre gangen litt for å være "dansejente" for kompisene til brudgommen. Men jeg drikker jo gjerne mye vin og danser hele natten, så jeg ser det fra den siden. Jeg er også vant til at det ikke er helt uvanlig i mine kretser å gjøre det sånn, og folk er vant til det og gjerne samler seg til et lite lag mens middagen står på og kommer blide og fornøyde til fest. Vi sparte også noen taler til kaffen og de fikk med seg kakeskjæring, brudedansen etc.
Men omstendighetene spiller selvfølgelig inn, om man er bedt 80 mil avgårde, om man ikke er en "festløve" og vil gå hjem kl 23 og dersom brudeparet har vært så lite fintfølende å be kun 3 kaffegjester er det kjipt.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 14-04-11, 21:57   #33
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Vi ble bedt til kaffen i et bryllup, hvor brudeparet hadde beregnet totalt feil på tidspunkt for kaffen. Muilg det var ekstremt dårlig gjennomført av toastmaster også altså, det vet jeg ikke noe om, men vi var flere kaffegjester som satt i en heller lite hyggelig forstue i to timer mens middagen dro ut i langdrag. Artig å sitte og høre latterbølger fra talene som var laaaange, men ikke høre hva som faktisk ble sagt.
Der og da bestemte jeg meg for at jeg aldri skulle takke ja til sånne invitasjoner igjen, og heller ikke ha noen form for delt selskap på den måten selv i fremtiden. Har aldri følt meg så lite velkommen som akkurat den gangen, tror jeg. Mulig det hadde vært hyggeligere om man i det minste hadde kjent noen av de andre man satt og ventet sammen med, eller om noen hadde tenkt på å sette ut noe vått eller tørt til oss som satt der.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 21:59   #34
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kommer jo an på når kaffen starter også. I vår vennekrets har kaffen stort sett startet i 21-22 tiden. Ikke så veldig snasent å bli bedt til kaffe da (de fleste har av den grunn droppet det).
Jeg er vant til middager på 4-5 timer i bryllup, med morsomme taler og masse gøy. Middagen er det absolutte høydepunktet.

Dersom det blir stilt et lokale til disp med litt lett servering for kaffegjestene, ville det vært greiere, også om man måtte reise tenker jeg. Den gangen jeg ble bedt om å reise ørten mil, ble det arrangert en fellesmiddag på Egon først hvor man selv måtte betale. Det ble litt for sært for meg når man i tillegg måtte betale reise og hotell.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:07   #35
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Det krever litt av vertskapet å gjøre det bra. Vi var veldig obs på dette med forsinket middag, så vi kjørte stramt løp med talene og sparte noe til etterpå. Vi sto klare på trappen for å ønske velkommen når de andre kom.
GydaG, litt rart å takke nei til evnt framtidige invitasjoner, det skal vel godt gjøres at alle gjør det like dumt som det du opplevde.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 14-04-11, 22:07   #36
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært kaffegjest to ganger.

Den ene gangen reiste vi langt og brudeparet hadde liten middag bare med nærmeste familie. Men der var mange vi kjente og som vi kunne være med og det var kaffe og dans og nattmat, så vi følte at det var en ordentlig fest.

Den andre gangen var bryllupet til Ru og der var det veldig hyggelig å være kaffegjest. Middagen var ferdig da vi kom og vi følte at vi ble ønsket ordentlig velkommen og hadde en veldig hyggelig kveld.

Jeg kan gjerne være kaffegjest igjen. Men det skal nok litt mer til at jeg reiser langt for å være det.

Ellers helt enig i at dersom man inviterer kaffegjester må man anstrenge seg for å faktisk være ferdig med middagen når de kommer og få dem til å føle seg velkomne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:07   #37
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaffegjester er kjipegjester, rett og slett. Som de andre over her nevner blir det ofte forsinkelser, man blir henvist til venterom der man gjerne hører de ordentlige gjestens latterbrøl og det er ikke rasende festlig.
De eneste tilfellene jeg kan gå med på at kaffegjester kan være en idè er når middagsgjestene kun består av forlovere og den aller, aller nærmeste familen, sltså foreldre, søsken og evt. besteforeldre.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:09   #38
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det krever litt av vertskapet å gjøre det bra.

Dette oppsummerer vel egentlig det vi mange mener. Kaffe- og festgjest kan være helt fint, men det krever kanskje litt ekstra.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 22:15   #39
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Dette oppsummerer vel egentlig det vi mange mener. Kaffe- og festgjest kan være helt fint, men det krever kanskje litt ekstra.

Det krever tilrettelegging ja, og at det er gjennomtenkt mht antall kaffegjester, tidspunkt, at middagen er ferdig, at en del kjenner hverandre og kan samles, at de får drikke når de kommer og blir ønsket velkommen.
Men ifølge Nextlife over her så er det uansett kjipt selv om jeg og andre kjenner til godt gjennomførte sånne bryllup.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 14-04-11, 23:10   #40
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Det krever tilrettelegging ja, og at det er gjennomtenkt mht antall kaffegjester, tidspunkt, at middagen er ferdig, at en del kjenner hverandre og kan samles, at de får drikke når de kommer og blir ønsket velkommen.
Men ifølge Nextlife over her så er det uansett kjipt selv om jeg og andre kjenner til godt gjennomførte sånne bryllup.

Jeg syns det. Men meg om det, du trenger jo heldigvis ikke tenke på det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.