Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-11, 23:09   #401
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Hvor er det salg?.

Monicas drømmehage.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-04-11, 23:12   #402
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

åååå, jeg visste ikke at de hadde blutgeschwester i trondheim og stor sa du?

Jeg har prøvd den igjen nå, og den er nok ikke direkte stor, har jeg konkludert med. Det er nok en ganske vanlig S/36 - det er bare jeg som foretrekker litt hold-inn-effekt på kjolene. Jeg har ikke funnet noen nettbutikk som sender til Norge som har kjolen i XS, så da blir det nok til at jeg beholder den.

De hadde flere kjoler fra Blutsgeschwister (det er flere vanskelige navn i den serien der!), bl.a. den samme i knallgrønn og noen fargeglade omslagskjoler. Jeg tok den siste svarte. Det er vanskelig å se merkenavnet, for øvrig, klærne er tilsynelatende bare merket med symbolene for tro, håp og kjærlighet.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 13-04-11, 11:18   #403
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Monicas drømmehage.

Takk for tips om butikk, den hadde jeg ikke sett før.

Gammel 13-04-11, 17:04   #404
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne ble med hjem i dag. Med underkjole.

Creamkjolene er vanvittig flatterende i snittet. Tror neppe jeg hadde gått for noe så sukkersøtt hvis ikke...

Joika er ikke aktiv  
Gammel 13-04-11, 21:00   #405
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Veldig fin kjole.

Gammel 13-04-11, 21:35   #406
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Inspirert av Joika så ble denne jakken med meg hjem i dag:

Denne ble også med meg (i grått)

Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilken jeg likte best, så da ble det jatakk begge deler

Gammel 13-04-11, 22:16   #407
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye betalte du for cardiganen (den hvite), Selma?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 13-04-11, 22:39   #408
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hvor mye betalte du for cardiganen (den hvite), Selma?

Den kostet 699,-

Gammel 14-04-11, 09:42   #409
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Resultat av å bli oppringt med beskjed om at brevet man fikk dagen før (med beskjed om at man ikke har fått jobb) ikke stemmer. Lykkerus, med andre ord:

Se så grønn den er

Gammel 14-04-11, 11:59   #410
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Resultat av å bli oppringt med beskjed om at brevet man fikk dagen før (med beskjed om at man ikke har fått jobb) ikke stemmer. Lykkerus, med andre ord:

Se så grønn den er

Å, så grønn og fin! Grattis!

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 12:13   #411
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiiiiiiin veske!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 12:48   #412
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Nydelig veske!!!

Gammel 14-04-11, 13:02   #413
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Dr Martens

Gode å gå i, og fine

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 14:30   #414
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kule, Snippa!

Jeg har gått bananas på Boden. Det er 40% på en del fra vårkolleksjonen. Bl.a. en kjole i lin:

(Den ser litt vridd ut her, fordi jeg har hentet bildet fra "Outfit maker", hvor den liksom skal passe til posituren til modellen).

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 17:33   #415
Joika
Pauset

Standard

Oooh! Salg hos Boden! Lurer på om jeg må ha sånn ekstra lengde eller ikke jeg? Jeg er 172...

Joika er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 18:15   #416
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Oooh! Salg hos Boden! Lurer på om jeg må ha sånn ekstra lengde eller ikke jeg? Jeg er 172...

Jeg synes den knelange lengden er litt knapp, men går akkurat til meg som er 159. Jeg ville nok valgt L hvis jeg ikke vil ha den oppå låret. Men det kan være litt forskjellig fra modell til modell, så sjekk hva som er oppgitt som lengde på plagget, og sammenlign evt med kjoler du har fra før av.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 19:57   #417
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 173 og har vel mest valgt Regular på lengde - men mål for sikkerhets skyld så du får det sånn du vil ha det. Noen typer kjoler og skjørt kan bli litt sånn nedpå leggen hvis man tar Long.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 19:58   #418
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er 173 og har vel mest valgt Regular på lengde - men mål for sikkerhets skyld så du får det sånn du vil ha det. Noen typer kjoler og skjørt kan bli litt sånn nedpå leggen hvis man tar Long.

Ja, sant det. Jeg synes bare at denne sesongen har vært litt kort når det har stått "knelang".

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 21:12   #419
Joika
Pauset

Standard

Jeg tenker kjøpe en av de lange kjolene.... Er redd for at den skal bli sånn at jeg omtrent tråkker på den, evt at den blir "høyvann".

Joika er ikke aktiv  
Gammel 14-04-11, 21:16   #420
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Kjempefin den grønne vesken. Men synes godt de kan slutte med logokjøret el i det minste feks bare ha en liten traktor i hjørnet. Da hadde den plutselig blitt helt sinnsyk kul.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.