|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Omskjæring av gutter, dødsraterDet var en god sammenligning det med tannregulering, Skremmern.
|
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Omskjæring av gutter, dødsrater
Ja, jeg må innrømme at jeg synes det er helt horribelt. Og grunnen til at de gjør det, er fordi faren er omskåret og moren synes han er bedre i senga enn menn med forhud.
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Omskjæring av gutter, dødsraterI USA oppgir vel mange estetiske grunner, mener jeg. Og både det og om man skulle få for seg at det gir bedre sex er jo greie nok grunner det, for en voksen mann som bestemmer selv!
|
|
|
#66 |
|
Tittel og tittel....
|
Det var ikke religiøse grunner for at pappaen ønsket det hos oss heller, det var det at det var estetisk penere, rensligere og sånne ting. Og det faktum at alle blir omskjært i hans hjemland(gutter altså)
|
|
![]() |
| Emneord |
| omskjæring |
|
|