|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DigiPostJeg er skeptisk; dette ser så langt ut til å være lite fleksibelt, og hva det vil koste å bruke dette til å motta post blir det heller ikke gitt noen troverdig informasjon om. Posten er ikke i utgangspunktet en bedrift som imponerer meg når det gjelder kundebehandling, kvalitet elle prisnivå. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2011
![]() |
Sv: DigiPostJeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget med digipost. Men nå har jeg ikke satt meg så veldig inn i det heller da. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: DigiPostNei. Kommer ikke til å registrere meg på nåværende tidspunkt. Noen andre får teste ut systemet og komme forbi barnesykdommene. Kommer etter når brukere av systemet overbeviser meg eller at det må gjøres for å innhente viktige dokument.
|
|
|
#24 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: DigiPostEr helsevesenet med på dette? For det hadde vært herlig å fått alle legeinnkallelsene digitalt så jeg ikke roter dem bort. Hvis ikke ser jeg ikke noe poeng i det.
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: DigiPostJeg stoler veldig lite på tekniske løsninger utviklet og styrt av posten, og vil vente og se om det holder vann først.
|
|
|
#26 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: DigiPostJeg stoler veldig lite på posten i det hele tatt, så jeg vil også vente og se hvordan det utvikler seg først og høre andres erfaringer. Jeg ser bare for meg at det blir enda mere kaos. Vi har noe på avtalegiro, noe på efaktura + det som kommer i posten. Skal jeg liksom inn enda et sted og plukke ut ting? Det blir kaos ser jeg for meg og ikke vil jeg da huske hva jeg skal få hvor. Da må det bli et så godt system at alle instanser bruker det til å sende ut. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: DigiPost
Enig. Skjønte ikke helt vitsen.
|
|
|
|
#28 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: DigiPostFøler ikke akkurat noe mere for å ta det i bruk etter å ha lest dette. Posten bruker ikke seg selv engang til digipost, men den gode gamle postkassa. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Pauset
|
Sv: DigiPostJeg har registrert meg, fordi jeg er nysgjerrig. Skal prøve det så får jeg se. Prøvde å lese brevet, men orket ikke lese meg igjennom alt. Siden Posten er offentlig satser jeg på at jeg kan stole på det som står der :skrape: |
|
|
|
![]() |
|
|